Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ ​​​​​​​نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: آرزوهای دشمنان با سلاح ایمان، اخلاص و کار جهادی به گور خواهد رفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازطبس؛ حجت‌الاسلام‌  مجیدنصیرایی شامگاه پنج شنبه در دیدار با سرهنگ  فاضل‌ مریمی فرماندهی و پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان طبس به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ناجوانمردانه اشاره کرد و اظهار داشت: فضای مین‌گذاری شده کشور که توسط دشمنان مهیا شده و ایران را هر لحظه با یک مشکل مواجه می‌کند؛ باز هم با مراقبت و هوشیاری و صبوری مردم و توجه و سرعت عمل مسئولان پشت سر خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم افزود: تا وقتی که فرزندان مومن، مخلص و انقلابی مثل پرسنل نیروی انتظامی در کشور باشند؛ به طور یقین آمریکا و همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران همه آرزوهای خود علیه ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

حجت‌الاسلام  نصیرایی تاکید کرد: نبرد فعلی ما با دشمنان کشور یک نبرد با سلاح‌های نظامی نیست بلکه سلاح ایمان، اخلاص، اعتقاد و پایبندی به ارزش‌های والای اسلامی و کار میدانی با نگاه جهادی و انقلابی است که در مقابل دشمن ایستاده و خواهیم ایستاد تا بنای حکومت جهانی مصلح عالم امکان فراهم گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس در این دیدار از خدمات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی با قدرت و صلابت همراه با ایمان و اخلاص و زیر سایه اوامر ولایت فقیه برای سربلندی کشور همچنان ایستاده است هیچ موضوعی نمی تواند باعث ناامیدی پلیس شود.

سرهنگ فاضل مریمی افزود: توسعه امنیت به عنوان یک زیرساخت جدی در همه حوزه‌ها به عنوان دغدغه اصلی باید مورد نظر همه تصمیم‌گیران باشد و البته این احساس امنیت است که باعث جذب و حضور سرمایه‌گذار در هر منطقه می‌شود.

در این دیدار حجت‌الاسلام دشتستانی رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی؛ محمد نصیری شهردار و غلامحسین طاهری رئیس شورای اسلامی شهرستان و سید محمد حیدری رئیس دفتر نماینده در طبس حضور داشتند.

همایش "اسطوره‌های صبر و مقاومت" در آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شددر راستای محرومیت زدایی؛ کاروان جهادی میقات الرضا در روستای الله آباد طبس حضور یافترئیس مجمع نمایندگان یزد: وزارت راه بودجه محور یزد طبس را افزایش دهد

انتهای پیام/250/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

براساس گزارش آر تی، پولیتیکو نوشت که فون در لاین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ تیک تاک گفت که بعید نیست این اتفاق بیافتد. او خاطرنشان کرد که کمیسیون اروپا به اولین سازمانی در جهان تبدیل شده است که کارمندان آن از نصب تیک تاک بر روی تلفن‌های کاری خود منع شده اند.

پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا لایحه‌ای را امضا کرد که توسط هر دو مجلس این کشور تصویب شد، که بخشی از آن ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی تیک تاک بود.  نمایندگان مجلس آمریکا ادعا می‌کنند این برنامه به دلیل ارتباط بایت دنس با حزب کمونیست چین (CCP) حریم خصوصی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.

سخنگوی تیک‌تاک در واکنش به تصویب قانون ممنوعیت تیک تاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مایه تاسف است که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب می‌کند که حق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را زیر پا گذاشته، ۷ میلیون کسب و کار آمریکایی را تخریب و پلتفرمی که سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند را از بین می‌برد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند