Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@16:21:12 GMT

همکاری واکسنی وزارت خارجه با وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۷۱۳

همکاری واکسنی وزارت خارجه با وزارت بهداشت

در تماس تلفنی «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان با «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور خارجه با گرامی داشت یاد و نام شهدای حوزه سلامت و درمان در کشور در دوره سخت مقابله با ویروس کرونا و همچنین با قدردانی از تلاش و مجاهدت مجدانه کادر درمان در سراسر کشور، رسیدن واکسیناسیون در سطح کشور به رقم یکصد میلیون دوز تزریق را  به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همکاران گرانقدر ایشان در حوزه سلامت در سراسر کشور تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی همچنین آمادگی وزارت امور خارجه  برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر کشورمان برای تامین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس نیازهای  اعلامی از سوی حوزه درمان کشور را اعلام کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به دستور رییس جمهور محترم در شروع بکار دولت به وزارت خانه های امور خارجه و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، انجام یکصد میلیون دوز واکسیناسیون با استفاده از تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت خارجه درمان و آموزش پزشکی امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه همکاری طالبان و ترکیه

به نقل از خبرگزاری باختر، حافظ ضیا احمد تکل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدامات مثبت اخیر در افغانستان و سفر هیات‌های بلندپایه سیاسی و اقتصادی بسیاری از کشور‌ها به افغانستان گفتگو شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان در این دیدار، موضع تجاری ترکیه در برابر رژیم صهیونیستی را ستایش کرد و درباره آغاز تجارت با ترکیه از طریق راه لاجورد و برپایی نمایشگاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان با تلاش تجار هر دوکشور سخن گفت.

جنگ اونال کاردار سفارت ترکیه در افغانستان نیز گفت که آنان از پیشرفت‌های اخیر در افغانستان خرسند هستند و دوطرف باید برای گسترش روابط افغانستان و ترکیه به شکل مشترک تلاش کنند.

وی افزود که در روز‌های آتی پرواز‌های شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» به کابل آغاز می‌شود.

در این دیدار، دوطرف با اشاره به روابط «خوب و تاریخی» افغانستان و ترکیه، بر تلاش مشترک برای دستیابی به انتظارات دو کشور تاکید کرده اند.

دیگر خبرها

  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود