Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:35:45 GMT

بلیط فروشی آزمایشی در دیدار استقلال و نساجی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۸۱۹

بلیط فروشی آزمایشی در دیدار استقلال و نساجی

معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت اگر تا فردا برخی مشکلات فنی برطرف شود، برای دیدار استقلال و نساجی بلیط فروشی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز اخباری مبنی بر باز شدن استادیوم ها به روی هواداران منتشر و اعلام شد که در بازی فردای استقلال و نساجی، به میزان 30 درصد از ظرفیت استادیوم آزادی بلیط فروشی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که توسط مسئولین رسمی ذی ربط تأیید نشد تا هواداران آبی های پایتخت برای دیدار فردا دچار وضعیت سردرگمی شوند. اما حالا خبر رسیده که اگر برخی مشکلات حل شود، فردا از سامانه بلیط فروشی رونمایی می شود.

 

محسن فرهادی معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفتگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درخصوص اینکه آیا استقلال فردا در بازی با نساجی مجوز بلیط فروشی را دارد یا خیر پاسخ داد: این نکته در قالب دستورالعمل مدیریت هوشمند محدودیت هاست. چند جلسه ای است که در کمیته های مختلف ستاد ملی طرح و اصلاحاتی به آن وارد شده است. سامانه سامانه های وزارت کشور و زیرساخت های وزارت ارتباطات و همینطور سامانه استعلام وزارت بهداشت با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند.

 

وی ادامه داد: الان شرایط برای اجرای این طرح کاملا آماده است. روز شنبه جلسه ستاد ملی مدیریت به ریاست جمهور تشکیل می شود و اگر کلیات و جزئیات این طرح مصوب شود، از تاریخ اول آذرماه این کار عملی خواهد شد. 

 

او درباره دیدار فردای استقلال و نساجی نیز گفت: تا بدین لحظه برخی مشکلات از نظر فنی وجود دارد. اگر شرایط برای بازی فردا محقق شود و مشکلات برطرف شود، بلیط فروشی به شکل پایلوت و غیررسمی خواهد بود. چرا که این طرح در صورت تصویب، از اول آذر اجرا می شود.

 

فرهادی درخصوص اینکه اگر در استانی وضعیت قرمز شود، حضور تماشاگران در کل کشورها ممنوع خواهد شد یا خیر، گفت: سوال خوبی پرسیدید. به همین دلیل اسم این طرح مدیریت هوشمند گذاشته شده است. جواب این سوال مثبت است و استان به استان این محدودیت اعمال می شود. البته امیدواریم وضعیت کرونای شهری قرمز نشود که بخواهیم این کار را انجام دهیم. طرح طرح ملی است ولی محدودیت ها استانی خواهد بود.

 

البته طبق شنیده ها، احتمال خیلی کمی وجود دارد که برای دیدار فردای استقلال و نساجی، بسترهای لازم جهت انجام فرآیند بلیط فروشی مهیا شود با این وجود باید منتظر ماند و دید تا فردا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

استقلال تهران طرفداران استقلال نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران طرفداران استقلال نساجی مازندران استقلال و نساجی بلیط فروشی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!

به گزارش ورزش سه، نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود. مصطفی صداقت، مربی نساجی، امروز در نشست خبری پیش از این بازی گفت: فردا با تیم پرسپولیس بازی داریم. صحبت درباره شرایط فنی و انگیزه‌های روانی تیم پرسپولیس در رقابت بالای جدول، توضیح واضحات است و تکلیف تیم ما هم که معلوم بوده و هست. تنها یک چاره دارم؛ اینکه مبارزه کنیم و انشالله بتوانیم اتفاقات خوب را به نفع تیم خودمان رقم بزنیم.

او در خصوص تفاوت تیم یحیی گل‌محمدی و اوسمار عنوان کرد: ممنون که اسم آقا یحیی را آوردید. جا دارد بگویم که چقدر جایشان در لیگ‌مان خالی است. انشالله هر کجا هستند، سالم و تندرست باشند و به زودی ایشان را ببینیم. در مورد تیم پرسپولیس نظر من این است که تغییر کادرفنی ایجاد نشده است؛ به هر حال آقای اوسمار هم عضوی از کادرفنی این تیم بودند. فکر می‌کنم غیر از اینکه چند بازیکن به این تیم اضافه شده و شاید در کیفیت فردی، بازیکنان شرایط بهتری داشته باشند اما خط سیر تیم پرسپولیس در شرایط فنی در ادامه مسیر گذشته بوده است. این تیم همان فوتبال مالکانه خود را ادامه می‌دهد و فکر نمی‌کنم تغییر آنچنانی داشته باشند، به جز اینکه چند بازیکن که کیفیت بهتری دارند، به این تیم اضافه شده‌اند.

مربی نساجی با اشاره به اینکه بازی برابر پرسپولیس دشوار خواهد بود، عنوان کرد: همه بازی‌ها برای ما دشوار بوده و در واقع شرایط جدولی این را برای ما ایجاب می‌کرده است. از روزی که آقا ساکت قبول مسئولیت کردند، یک جدول در اتاق کارشان در مجموعه تمرینی تیم گذاشتند؛ ۱۴ تیم در آن جدول بود که نساجی بین آنها قرار نداشت. ما تازه به این جدول اضافه شده‌ایم و رقابت ما تازه شروع شده است. ما همیشه حریف‌مان جدول بوده است. همیشه شرایط خودمان را در نظر گرفته‌ایم و فردا هم از این قانون مستثنی نیست.

صداقت همچنین درباره گروه داوری بازی فردا توضیح داد: ما همیشه چه قبل از بازی و چه بعد از بازی به داوران احترام گذاشته‌ایم. جا دارد از کمیته داوران و شخص آقای افشاریان تشکر کنیم که حساسیت‌های رقابت‌های پایین جدول و هفته‌های پایانی را به خوبی درک کرده‌اند و  دقت نظر به خرج داده‌اند. در مورد کوبد داوری بازی فردا چه چیزی بهتر از داوری که در چند روز گذشته فینال آسیا را قضاوت کرده‌اند؛ جناب آقای بنیادی‌فر جزو مفاخر فوتبال کشور هستند و از این بابت خوشحالیم  و جای تشکر دارد از جناب آقای افشاریان و همکاران‌شان در کمیته داوران.

او در پاسخ به اینکه آیا نساجی فردا هجومی و انتحاری بازی خواهد کرد یا با ارائه بازی منطقی به دنبال کسب یک امتیاز خواهد بود، گفت: رقابت  ما تا روز آخر در انتهای جدول ادامه‌دار است. همانطور که گفتم نتایج کسب شده در بازی‌های گذشته تازه ما را به جدول برگردانده است. ما هیچ راهی نداریم جز اینکه خوب تمرین کنیم، خوب مبارزه کنیم و باهوش بازی کنیم. قطعا فردا هم همینطور است و به دنبال کسب بهترین شرایط از بازی هستیم.

صداقت در خصوص عدم صدور مجوز حضور بانوان در استادیوم برای مسابقه فردا اظهار داشت: من به نمایندگی از آقا ساکت، بازیکنان تیم و باشگاه نساجی عذرخواهی می‌کنیم. روزهایی که هیچکس در استادیوم نبود، بانوان جزئی از تماشاگران و هواداران ما بودند. فردا جایشان خالی است. من دلیلش را نمی‌دانم و یک تصمیم مدیریتی است اما من به نوبه خودمان از اینکه نمی‌توانند فردا کنار ما باشند، عذرخواهی می‌کنم و جایشان را خالی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از هواداران‌مان خواهش کنم که فردا مثل همیشه کنار ما باشند. ما حتی در بازی‌های بیرون از خانه هم این انرژی را از آنها گرفتیم. انشالله فردا کنار ما باشند.‌ برگ برنده ما در بازی فردا وه جزو روزهای سخت‌مان است، هواداران‌مان هستند. امیدوارم مثل گذاشته به ما انرژی بدهند و فردا آنها را پرشور و پرتعداد کنار خودمان ببینیم.

دیگر خبرها

  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir