Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@13:18:12 GMT

پیش بازی آگزبورگ - بایرن مونیخ؛ به سوی دهمین برد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۸۳۶

پیش بازی آگزبورگ - بایرن مونیخ؛ به سوی دهمین برد

باواریایی ها فعلا با برتری ۴ امتیازی، در جدول رده بندی بوندسلیگا پیشتاز هستند. 

هفته دوازدهم بوندسلیگا با دربی باوارایا بین آگزبورگ و بایرن مونیخ آغاز می شود. 

جدای از زدن ۴ گل مقابل اشتوتگارت بخت برگشته، آگزبورگ در ۱۰ بازی خود در فصل جاری بوندسلیگا فقط ۵ گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که بایرن مونیخ در ۵۸ بازی پیاپی در لیگ گلزنی کرده و شمار گل های بوندسلیگایی آن ها در سال ۲۰۲۱ به عدد ۱۰۰ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ قبل از فرا رسیدن مسابقات ملی با کسب سه برد پیاپی، به شکست غیر منتظره ۵-۰ مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در جام حذفی آلمان واکنش نشان داد. 

اطلاعات مسابقه آگزبورگ - بایرن مونیخ روز و تاریخ برگزاری: جمعه ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ / ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۰۰ به وقت تهران تورنمنت: هفته دوازدهم بوندسلیگا ورزشگاه: WWK آرنا ترکیب احتمالی آگزبورگ - بایرن مونیخ

غایبان دو تیم آگزبورگ و بایرن مونیخ

وضعیت جدول رتبه نام تیم برد تساوی باخت تفاضل گل امتیاز ۱ بایرن مونیخ ۹ ۱ ۱ ۲۹ ۲۸ ۱۶ آگزبورگ ۲ ۳ ۶ ۱۱- ۹ نتایج رویارویی های قبلی آگزبورگ و بایرن مونیخ

نکات آماری بازی آگزبورگ - بایرن مونیخ آگزبورگ در ۷ بازی اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت نشده است آگزبورگ در ۵ بازی خود در فصل جاری بوندسلیگا موفق به گلزنی نشده و این در بین تیم های این لیگ، بی نظیر است با کسب فقط ۹ امتیاز از ۱۱ بازی، آگزبورگ بدترین شروع خود از فصل ۱۶-۲۰۱۵ به بعد را تجربه کرده است (۶ امتیاز) بایرن مونیخ ۱۶ مورد از ۲۰ بازی بوندسلیگایی خود مقابل آگزبورگ را با برد پشت سر گذاشته است (۲ تساوی و ۲ باخت) پیش بینی هو اسکورد از نتیجه بازی آگزبورگ - بایرن مونیخ

آگزبورگ ۰-۲ بایرن مونیخ

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن هفته مقدماتی جام جهانی شد بلیط فروشی آزمایشی در مسابقه استقلال و نساجی بالوتلی در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا روزهای نامساعد دوناروما در پاری سن ژرمن؛ رایولا برنده اصلی انتقال دروازه بان ایتالیایی به پاریس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • کمک بایرن به کین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند