Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@23:15:37 GMT

آلومینیوم اراک صدرنشین جدید لیگ برتر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۹۶۰

آلومینیوم اراک صدرنشین جدید لیگ برتر شد

در پایان روز نخست از هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، آلومینیوم اراک موفق شد با کسب یک پیروزی خانگی، صدرنشین جدول رده‌بندی شود.

به گزارش تسنیم، با پایان تعطیلات موقت لیگ برتر و از سرگیری مسابقات، در روز نخست از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) سه دیدار برگزار شد که با پیروزی خانگی آلومینیوم و برد خارج از خانه ذوب‌آهن همراه بود و دیگر دیدار میان صنعت نفت آبادان و گل‌گهر سیرجان نیز با تساوی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای روز نخست از هفته پنجم در شرایطی برگزار شد که گل‌گهر سیرجان به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی لیگ بیست‌ویکم این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان، صدرنشین لیگ برتر شود، اما تساوی بدون گل در آبادان این فرصت را از شاگردان امیر قلعه‌نویی گرفت. با توجه به تساوی بدون گل دو تیم، گل‌گهر 9 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد و صنعت نفت نیز با چهار امتیاز در رتبه دوازدهم جدول ایستاد.

با این حال، آغاز هفته پنجم با رونمایی از یک صدرنشین جدید همراه بود. آلومینیوم اراک با پیروزی 2 بر یک خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان خود را 11 امتیازی کرد و موقتاً بالاتر از تیم‌هایی چون استقلال، پیکان و سپاهان قرار گرفت و بر رتبه نخست جدول لیگ برتر تکیه زد. آنهم در شرایطی که نفت مسجدسلیمان با پنج امتیاز دنبال فرصتی برای صعود در جدول بود، اما با این شکست در رتبه هشتم جدول ایستاد.

در یکی دیگر از بازی‌های امروز، ذوب‌آهن که در دیداری معوقه مقابل پیکان فرصت صدرنشینی را از دست داده بود، با پیروزی خارج از خانه مقابل پدیده مشهد 9 امتیازی شد و هم‌امتیاز با گل‌گهر و سپاهان مدعی در رتبه ششم جدول قرار گرفت. پدیده نیز همچنان با یک امتیاز در قعر جدول است و شرایط مطلوبی ندارد.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته پنجم لیگ برتر و برنامه دیدارهای باقیمانده به شرح زیر است:

پدیده مشهد یک - ذوب‌آهن اصفهان 2
آلومینیوم اراک 2 - نفت مسجدسلیمان یک
صنعت نفت آبادان صفر - گل‌گهر سیرجان صفر

جمعه - 28 آبان
پیکان - فجر سپاسی شیراز، ساعت 15
مس رفسنجان - پرسپولیس، ساعت 16
فولاد خوزستان - هوادار، ساعت 17
سپاهان اصفهان - تراکتور تبریز، ساعت 18
استقلال - نساجی مازندران، ساعت 18

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آلومینیوم اراک هفته پنجم لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد

در آخرین بازی از هفته سی‌وسوم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در خانه میزبان والنسیا بود و در نهایت توانست با شکست میهمان ۱۰ نفره خود به رتبه دوم جدول بازگردد.

به گزارش ایسنا، شاگردان ژاوی در آخرین بازی هفته مقابل والنسیا قرار گرفتند و نیمه اول سختی را پشت سر گذاشتند. خفاش‌ها نیمه نخست را با برتری شکننده ۲ بر یک به پایان رساندند اما نقطه عطف بازی در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست اتفاق افتاد؛ جایی که سنگربان والنسیا با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و آنان مجبور شدند نیمه دوم را ۱۰ نفره شروع کنند.

همین مسئله پایه‌گذار بازگشت کاتالان‌ها شد و با هت‌تریک لواندوفسکی در نیمه دوم، بارسلونا در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ این بازی را برد و رتبه دوم جدول را از ژیرونا پس گرفت.

به این ترتیب بارسلونا با ۷۳ امتیاز و ۲ امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا در جایگاه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی