Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@01:26:11 GMT

شرط اصلی مذاکرات لغو تمامی تحریم‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۴۰۱۹

شرط اصلی مذاکرات لغو تمامی تحریم‌هاست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به بد عهدی طرف‌های مقابل مذاکره با ایران، شرط اصلی ما برای مذاکرات لغو تمامی تحریم‌ها و عمل به تعهدات از سوی طرف‌های غربی است. محمود عباس‌زاده مشگینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مطمئنا اقتدار و عزت ملت ایران در مذاکرات لغو تحریم‌ها به نحو احسن رعایت خواهد شد و پیش شرط اصلی ما برای انجام مذاکرات، عمل به تعهدات و هم‌چنین لغو تمامی تحریم‌ها از سوی طرف‌های مقابل مذاکره با ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به طور طبیعی باید برای مذاکرات هدفگذاری‌های لازم انجام گیرد و مطالبات ما در مذاکرات پیش‌رو کاملا مشخص، روشن و شفاف است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مذاکرات گذشته با طرف‌های غربی، ما به تمامی تعهدات خود عمل کردیم و، اما طرف‌های مقابل از اجرای تعهدات خود شانه خالی کردند و لذا در ابتدا باید تکلیف تعهدات و توافقات در مذاکرات گذشته مشخص شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ما در چارچوب قوانین بین‌المللی و در قالب پروتکل‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده و لذا مطالبات ما در مذاکرات پیش‌رو کاملا مشخص است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم اجرای تعهدات توسط طرف‌های غربی در مذاکرات گذشته، توافقات جدید باید ضمانت اجرایی بالایی از سوی کشور‌های غربی داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رعایت احترام و منافع متقابل لازمه مذاکره است و در صورت انجام تعهدات از سوی طرف‌های مقابل و رعایت چنین شرایطی از سوی آن‌ها ما هیچ مشکلی برای مذاکره نداریم.

عباس‌زاده‌مشگینی در خصوص ضرورت گره نزدن معیشت مردم و اقتصاد کشور به مذاکرات تاکید کرد: کشور، در دوره جدید بر اساس توان و ظرفیت داخلی اداره می‌شود و توجه به توان داخلی برای پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور مدنظر قرار دارد.

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تحریم لغو لغو تحریم ها لغو تحریم لغو روادید سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مجلس شورای اسلامی طرف های مقابل تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 کانال دوازده اسرائیل گزارشی از مذاکرات برای تبادل اسرا میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها منتشر کرد. آن گونه که در این گزارش گفته می‌شود، بعد از حمله ایران به اسرائیل، حماس اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و راحت‌تر در مذاکرات نه می‌گوید. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان