Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه هر دو تیم فرصت‌های مناسب گلزنی داشتند، گفت: ما می‌دانستیم که شرایط مسابقه به این روش پیش می رود و برنامه‌هایی هم برای اینکه به گل برسیم داشتیم اما متاسفانه محقق نشد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مجتبی سرآسیایی امشب(پنج شنبه 27 آبان 1400) پس از تساوی تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان با بیان اینکه از نتیجه به هیچ وجه راضی نیستیم، اظهار کرد: هر دو تیم فرصت‌های مناسب گلزنی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌دانستیم که شرایط مسابقه به این روش پیش می رود. برنامه‌هایی هم برای اینکه به گل برسیم داشتیم اما متاسفانه محقق نشد.

او با اشاره به دقیقه 27 این دیدار، گفت: یک فرصت صد درصد گل را نیز در پنالتی از دست دادیم که آن هم جزو شرایط بازی است.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان افزود: به منصوریان و تیمش خدا قوت و خسته نباشید عرض می کنم. رقابت خوبی ارایه دادند اما به نظر من با این تساوی آنها از ما خوشحال تر هستند.

سرآسیایی در خصوص 90 دقیقه این دیدار بیان کرد: شاید در دقایق آخر صنعت نفت فرصت های بیشتر را خلق کرد که از لحاظ شرایط مسابقه و میزبانی طبیعی است.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پایان ضمن تشکر از تیم داوری این دیدار اضافه کرد: از هیات فوتبال آبادان و باشگاه صنعت نفت برای در اختیار گذاشتن زمین تمرین قدردانی می کنم.

لازم به ذکر است که از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب صنعت نفت آبادان میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که با درخشش دروازه بانان دو تیم در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران گل گهر سیرجان مجتبی سرآسیایی گل گهر سیرجان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6092104

دیگر خبرها

  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند