Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا  گفت:شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت و همچنین در غربت اسلام و امام، شهدای مدافع حرم، نشان دادند که عاشق وارسته و جانفشان ائمه اطهار بودند و این را به تفسیر بیان کردند.

او افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری شهیدان خدا را انتخاب کردند و شهدا نیز خدا را انتخاب کردند، از سویی خانواده‌های ایشان نیز باید مورد احترام و اکرام قرار گیرند تا لااقل قدری از شهدایمان تشکر کرده باشیم

اواظهار داشت: خیلی مهم است اینکه پدران و مادران شهدا چقدر غیرتمند و عزتمند هستند و توانستند داغ فراق این جوانان را تحمل کنند، هر کسی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در این مجالس حضور پیدا می‌کند تا فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه رخت برنبندد کاری کمتر از شهادت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرار گاه منطقه‌ای عاشورا افزود: جهاد و ایثار واژه مقدس است و هر قدر این واژه‌ها را در جامعه گسترش دهیم و فروغ مراسم شهدا بیشتر باشد مظاهر بدی کمتر دیده می‌شود لذا باید همیشه در صحنه باشیم.

سردار بابازاده اظهار داشت: اگر در دوران دفاع مقدس در اوج غربت نظام و اسلام، شهیدان ما در عملیات‌های مختلف شهید شدند تا اسلام زنده بماند، ما هم باید در این زمان افتخار آمیز انقلاب، یادشان گرامی بداریم، چرا که شهدا عزت، اقتدا و عظمت ما هستند.

او تصریح کرد: ادامه دادن راه شهیدان که از جان خود گذشتند بسیار ارزشمند است، شهدایی که راه ائمه معصومین (ع) را ادامه دادند و مقابل ظلم سر خم نکردند، جانانه دفاع کردند و فدایی حضرت زینب (س) شدند.


شهید حامد جوانی یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم آذربایجان، متولد ۲۸ آبان ۶۹ است. در روز ۲۳ اردیبهشت ۹۴ در منطقه لاذقیه سوریه مجروح شده و سوم تیر ماه ۹۴ به قافله سیدالشهدا (ع) پیوست و در گلزار شهدای وادی رحمت آرام گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس

مردم بشرویه در سالروز شهادت امام صادق (ع)، پیکر شهید فانی که به تازگی تفحص شده است را تشییع کردند.

پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. 

بیشتر بخوانید

گمنام در زمین و خوشنام در آسمان

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران