Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله عباس کعبی پنجشنبه در مراسم تقدیر از فعالان عرصه واکسیناسیون حوزه غرب اهواز که در مرکز فرهنگی امام حسین (ع) برگزار شد اظهار داشت: در دوران سخت کرونا، مردم و نیروهای جهادی در کنار کادر بهداشت و درمان اقدامات موثری در زمینه های مختلف انجام دادند که جا دارد از همگی آنها تشکر کنم.

وی ضمن تقدیر از زحمات فعالان عرصه واکسیناسیون بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان باید به نظرات کارشناسان توجه شود و صحبت این عزیزان برای ما فصل الخطاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با ارائه خدمات طب سنتی خارج از چهارچوب علمی مخالف بوده و انتظار داریم که مردم شیوه نامه های بهداشتی را به خوبی اجرا کنند.

در ادامه دکتر مهران احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: واکسیناسیون کرونا علاوه بر پایگاه های تجمیعی در تمامی مراکز، در پایگاه ها و خانه های بهداشت غرب اهواز انجام می شود.

وی با اشاره به گستردگی مراکز و پایگاه های واکسیناسیون در حوزه غرب اهواز افزود: شرایط به شکلی است که افراد دغدغه ای از لحاظ بعد مکانی نخواهند داشت. 

احمدی گفت: تمام افراد بالای ۱۲ سال (مادران باردار،دانش آموزان، نوجوانان،جوانان، سالمندان و ...)می توانند برای دریافت واکسن کرونا به نزدیکترین مرکز، پایگاه و یا خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: سالمندان بالای ۶۰ سالی که چهار ماه از نوبت دوم واکسنشان گذشته، می توانند دز سوم خود را دریافت کنند. همچنین پرسنل بهداشت و درمان، بیماران خاص و جانبازانی که ۶ ماه از تزریق نوبت دوم آنها گذشته می توانند برای دریافت دز یادآور مراجعه کنند.

همزمان با آغاز واکسیناسیون سراسری، مرکز فرهنگی امام حسین (ع) به تولیت آیت الله کعبی، در اختیار مرکز بهداشت غرب اهواز قرار گرفت.

اکنون ۸۶ درصد جمعیت هدف غرب اهواز حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده اند. همچنین ۶۸ درصد جمعیت دانش آموزی در مقابل کرونا واکسینه شده اند.

 در حال حاضر یک شهرستان خوزستان نارنجی، ۱۱ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها خوزستان اهواز واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز واکسن کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا غرب اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان