Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم تقدیر از پرسنل مرکز بهداشت غرب اهواز و فعالین عرصه واکسیناسیون کرونا باحضور حضرت آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دکتر مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز درمحل مرکز فرهنگی امام حسین (ع) برگزار شد

 آیت الله کعبی ضمن تقدیر از زحمات فعالین عرصه واکسیناسیون گفت: در حوزه بهداشت و درمان باید به نظریات کارشناسان توجه گردد و صحبت این عزیزان مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن مخالفت با ارائه خدمات طب سنتی خارج چهارچوب علمی بیان داشت: اعتقاد ما این است که طب سنتی باید به صورت علمی و آکادمیک انجام شود و از مردم میخواهیم برای واکسیناسیون هر چه زودتر اقدام کنند.

همزمان با آغاز واکسیناسیون سراسری، مرکز فرهنگی امام حسین (ع) به تولیت حضرت آیت الله کعبی، در اختیار مرکز بهداشت غرب اهواز قرار گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس غرب اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کار و کارگر از نخبگان و فعالان جامعه کارگری استان سمنان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بزرگ کارگران استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کارگران نخبه، کارگران نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه تولیدی کارگری نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در این مراسم که با حضور استاندار سمنان برگزار شد ۱۴ کارگری که به مناسب جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های فرزندآوری صاحب اولاد شده و یا ازدواج کرده بودند نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

علی نورانی با بیان اینکه در این همایش تشکل‌های کار و کارگری نیز دخیل بودند، بیان کرد: همایش تقدیر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری امروز با حضور ۱۸۰ نفر از جامعه کار و کارگری استان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم برخی دغدغه‌های کارگران از جمله بیمه، مسکن و… نیز مطرح شد.

کد خبر 6094588

دیگر خبرها

  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان