Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طبق روال هفته‌های اخیر، بهترین بازیکن هفته مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را معرفی کرد که در این فهرست ۸ نفره نام سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان نیز به چشم می‌خورد.

سایت‌ AFC درباره این بازیکن ایرانی نوشت:

سردار آزمون (ایران)

۲ بازی (۱۸۰ دقیقه)، ۲ گل، ۷ شوت، یک شوت منجر به پاس گل

با توجه به غیبت مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی ایران، فشار روی سردار آزمون برای زدن گل‌های ایران حتی بیشتر از حد معمول بود؛ اما ستاره زنیت نقش مهمی در هر دو پیروزی تیم ملی در هفته گذشته داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مقابل لبنان در دقیقه ۹۱ گل تساوی را به ثمر رساند و یک بازگشت شگفت‌انگیز دیرهنگام را رقم زد، سپس در دیدار مقابل سوریه گل اول را به ثمر رساند تا تیمش را در فاصله نزدیکی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دهد.

رقبای آزمون در این نظرسنجی عبارت اند از جونیا ایتو از ژاپن، عبداله الامری از عربستان، سون هیونگ مین از کره جنوبی، مهند سالم از امارات، وو لی از چین، مت رایان سنگربان استرالیا و عمر السوما مهاجم سوریه.

این نظرسنجی روز ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید

ایران ۳ - سوریه صفر / یوز‌های ایرانی در یک قدمی صعود به جام جهانی واکنش رسانه‌های روسی به درخشش سردار آزمون مقابل سوریه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سردار آزمون تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی 2022 قطر سردار آزمون جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.

به گزارش ایسنا، سریال نوبت لیلی «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به تازگی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافته و کاندید بهترین سریال بلند شده است.

این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد و ۲۹ می تا ۳ ژوئن ۲۰۲۴ در گیسن آلمان برگزار خواهد شد.  

«نوبت لیلی» پیش از این از جوایزه "British Awards" در انگلستان، جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد و در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره "skiptown" در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

«نوبت لیلی» سریال اختصاصی پلتفرم نماوا بوده است.

مهدی شیرزاد، سرپرست نویسندگان و مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی نیز نویسندگان این سریال هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا