Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ بیرجند امروز در حالی میزبان خانواده شهید نقدی پور بود که این شهید در سال ۱۳۸۵ با عنوان شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاکسپاری شده بود حال بعد از ۳۹ سال هویت شهید مشخص شد - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند  ، در یک روز پاییزی اما سرد، مادر طبق روال هر روز یک ساعت مانده به اذان سر سجاده نماز حاضر می شود، تسبیح در دست می گیرد و ذکر می گوید، ناخودآگاه چشمش به قاب عکس فرزند شهیدش می افتد فرزندی که 39 سال است در گمنامی به سر می‌برد و خود را به مادر نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر در حالی که تسبیح در دست دارد و زیر لب ذکر می گوید، چشمانش بارانی می شود، گاهی دلش را جای دل حضرت زینب و صبر و تحمل آن بانوی بزرگ می گذارد و خود را دلداری می‌دهد، گاهی نگاه بر آخرین لباس های یادگاری که از جهانگیرش دارد می اندازد و دیگر بغض امانش نمی‌دهد، لباس ها را در آغوش گرفته و لالایی می‌خواند.

بخواب مادر...بی قراری کن مادر....با صدای زنگ تلفن بین نجوای مادر با لباس های منوچهر فاصله می افتد، مادر بلند می‌شود و خود را به تلفن می رسانددر آخرین زنگی که می خورد مادر پاسخ می دهد از آن سوی خط هم صدایی غریب می‌گوید که اگر خانه هستید می خواهیم به دیدنتان بیاییم.

39 سال چشم انتظاری پایان یافت/ مادر به دیدار فرزند شهیدش آمد پایان 39 سال چشم انتظاری و وصال مادر شهید پایان فراغ 39 سال چشم انتظاری/ مادر به دیدار فرزندش می آید

مادر که همیشه مهمان نواز است با گذاشتن تلفن بساط سماور و چای را به راه می اندازد.چندی طول نمی کشد که میهمانان از راه میرسند میهمانانی که مادر از نگاهشان خبر را می فهمد.

هنوز میهمانان سر صحبت را باز نکرده اند که مادر با بغضی در گلو فریاد میزند یا حسین شهید، یا حضرت زینب.از فرزندم جهانگیر خبر آوردید؟

اینجاست که میهمانان هم با ناله های پدر و مادر شهید اشک برگونه هایشان جاری می شود اشک شوقی که خبر از پایان 39 ساله گمنامی فرزند شهیدشان است .

مادر قاب عکس فرزند را سخت در آغوش می گیرد و بوسه می زند خدایا از تو ممنونم خدایا شکرت که فرزندم را پیدا کردم...

قرار بر این می شود که خانواده شهید در چهارشنبه شب به بیرجند بیایند تا در صبح روز پنج شنبه به دیدار فرزند شهیدشان که چند سالی است در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آرام گرفته است رهسپار شوند.

لحظه موعود فرا می رسد ساعت 10.30 دقیقه چهارشنبه شب با پرواز مشهد- بیرجند خانواده شهید نقدی پور وارد بیرجند می شوند مادر از همان بدو ورود برای دیدار فرزندش بی قرار است فرزندی که 39 سال مخفی بود و مادر از تو خبری جز شهادت نداشت.

روز پنج شنبه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مملو از جمعیتی است که به استقبال خانواده شهید نقدی پور آمده بودند .

لحظه موعود فرا میرسد پدر و مادر شهید از چند کیلومتری مانده به قبر مطهر فرزندشان با پای جان راه میروند مادر تب و تاب زیادی دارد تا خود را به فرزندش برساند.

هیچ چیز نمیتواند راهش را سلب کند.مادر به سرعت گام بر میدارد و خود را بر سر مزار فرزندش میرساند بر سر و صورت خود میزند .و اما در میان ناله هایش خدا را شاکر است...

 اما راه شهدا و مکتب شهدا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/254/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده شهید دیدار فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر

 بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.

با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر