Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیکال نیوز تودی، محققان دریافتند افرادی که در دوران قرنطینه بیشتر ورزش می‌کردند نسبت به افرادی که ورزش نمی‌کردند اضطراب و افسردگی کمتری داشتند.

آنها همچنین دریافتند افرادی که زمان بیشتری را در خارج از منزل می‌گذرانند نسبت به افرادی که در خانه می‌مانند، سطح اضطراب و افسردگی کمتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان قرنطینه، مقررات منع آمد و شد، و اقدامات کاهش بیماری همه گیر در بین کشورها در طول سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ متفاوت بوده است.

به عنوان مثال، در طول قرنطینه اولیه در مارس ۲۰۲۰، بریتانیا تنها یک جلسه ورزش به عنوان مثال پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری را در روز مجاز کرد. در همین حال، ترکیه برای ورزش در فضای باز استثنا قائل نشد و فقط به مردم اجازه داد تا خانه‌های خود را برای خرید مایحتاج اولیه ترک کنند.

آنها دریافتند که فعالیت بدنی و زمان سپری شده در فضای باز در طول مدت پاندمی با سلامت روانی بهتر مرتبط است.

محققان بیش از ۲۰ هزار نفر را در آوریل ۲۰۲۰ و حداقل سه بار دیگر تا ژوئیه ۲۰۲۰ مورد بررسی قرار دادند. شرکت کنندگان که همگی در طرح مؤسسه تحقیقاتی کیسر کالیفرنیا ثبت نام کرده بودند، به سؤالاتی در مورد سبک زندگی خود پاسخ دادند، پرونده سلامت الکترونیکی خود را به اشتراک گذاشتند.

پس از تجزیه و تحلیل داده‌ها، محققان دریافتند کسانی که ورزش کرده یا زمان بیشتری را در فضای باز سپری کرده بودند، در زمینه اضطراب و افسردگی نمرات کمتری داشتند.

کد خبر 5355265

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش اضطراب افسردگی ویروس کرونا واکسن کرونا کووید 19 آمار کرونا واکسیناسیون دیابت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان نظام پزشکی سازمان غذا و دارو ریسک بیماری قلبی سرطان دارو سازمان بیمه سلامت قهوه اضطراب و افسردگی فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگو اختصاصی که با رسانه لیگ عربستان داشت درباره نکات شخصی زندگی‌اش صحبت کرده است.

او ابتدا گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در دوران کودکی تنها اوقات فراغت من این بود که در تلویزیون به تماشای فوتبال بنشینم.

او ادامه داد: توصیه‌ای که من به بازیکنان جوان می‌کنم این است که رویاهای خود را محدود نکنند و تا زمانی که به آن‌ها نرسیدند، سخت و با پشتکار باشید. آدم‌های موفق با انگیزه و منظم هستند و تا زمانی که به موفقیت برسید، من معتقدم که باید این مسیر را ادامه دهند.

جرارد در مورد انتخاب سه بازیکن خود برای پیوستن به تیم تاریخی مدنظرش گفت: زین الدین زیدان را قطعا انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، بنابراین زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن هم رونالدو و مسی را انتخاب می‌کنم که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری من بودند و به رقابت با آنها افتخار می‌کنم.

مربی انگلستانی الاتفاق در خصوص نحوه شخصی خودش پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، فقط به خانواده فکر می‌کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده‌ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می‌کنم و با آنها درباره فوتبال بدون خسته شدن صحبت می‌کنیم. برای خانه رفتن همیشه مشتاق بودم چون می‌دانم یک خانواده دوست‌داشتنی منتظر من هستند.

دیگر خبرها

  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می دهند