Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:15:26 GMT

دولت از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات بهره می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۵۰۷۰

دولت از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات بهره می‌برد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب در دیدار تولیت حرم کریمه اهل بیت (ع)، ایجاد فضای امید در مردم بعد از انتخابات ریاست جمهوری و تلاش در راستای حل مشکل‌های مردم و موفقیت در حوزه سلامت را مورد اشاره قرار داد.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام عصر (عج) با شناخت کامل و دقیق از اهداف استکباری و رصد دقیق اطلاعاتی، تحرک‌های دشمنان را زیر نظر دارند گفت: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد و از همه توطئه‌ها برای آسیب به ایران اسلامی استفاده می‌کند و هوشمندی و هوشیاری عمومی همواره راه پیروزی و سرافرازی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اهداف استکباری دشمن در منطقه ناکام مانده است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز در این دیدار گفت: دشمن امروز در منطقه با شکست‌های مختلف روبه‌رو شده و در رسیدن به اهداف و توطئه‌های استکباری خوار و ذلیل شده است.

آیت الله سید محمد سعیدی با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی اظهار داشت: باید با هم افزایی و تعامل و شناخت مسائل، شیطنت‌های دشمنان را شناسایی کنیم و مانع نفوذ شویم.

وی افزود: باید برای حل مشکل‌ها با یک نگاه کلان از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی حرم حضرت معصومه دولت سیزدهم وزیر اطلاعات سید اسماعیل خطیب طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند