Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:00:38 GMT

فضای مجازی خوانندگان جوان را دچار توهم کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۵۰۷۱

فضای مجازی خوانندگان جوان را دچار توهم کرده است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، این خواننده و موسیقیدان ایرانی که در حاشیه مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد آبان ماه حاضر شده بود و با خبرنگار ایسنا گفتگو می‌کرد، درباره حس خوب دیدار دوباره با هنرمندان پس از دو سال شرایط کرونا، اظهار کرد: «در این دو سال گذشته، بزرگترین نعمتی که از دست دادیم این دور هم بودن، گردهمایی‌ها و سفر‌هایی بود که با هم می‌رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون ما الان خیلی به این چیز‌ها احتیاج داریم و در سن و سالی هستیم که همگی به این بودن با هم و عشق مشترک احتیاج داریم و متأسفانه در این دو سال گذشته همه این‌ها را از دست داده بودیم.»

ملکی ضمن اشاره به این نکته که در این دو سال خانه‌نشین بوده است، ادامه داد: «متأسفانه بیشتر خانه بودم. من که همیشه فعال بودم، در دوران کرونا هیچ کاری نمی‌توانستم انجام بدهم و خیلی دوران سختی بود. شاگردانی داشتم، اما بیشتر تدریس آنلاین بود و کار خوابیده بود. تنها چیزی که توانست من را نگه دارد، ورزش صبح به صبح بود. این خیلی غم‌انگیز بود که گاهی می‌دیدم تمام روز حتی یک کلمه حرف نزدم و تنهای تنهای بودم.»

ملکی همچنین اضافه کرد: «ممکن است در تنهایی‌ام کار‌هایی ساخته باشم، اما وقتی نمی‌توانم به دلیل شرایط کرونا آن‌ها را جایی ارائه کنم یا در استودیو ضبط کنم، خب این تنهایی فایده‌ای ندارد.»

موزیسین پیشکسوت کشورمان سپس سخنانی را در انتقاد از وضعیت و جایگاه زنان در حوزه موسیقی کشور بیان کرد. این خواننده همچنین با اشاره به این نکته که با وجود سختی‌های فعالیت در این حوزه، تا به حال به فکر عقب‌نشینی نیفتاده است، گفت: «من خیلی محکم‌تر از این حرف‌ها هستم و اجازه نمی‌دهم چیزی من را از این راه منصرف کند؛ برای اینکه من از کودکی به این کار آمدم و ادامه دادم.»

ملکی با تصریح این نکته که در نسل جدید افراد کمی هستند که تاب سختی‌های این حوزه را داشته باشند، اظهار کرد: «متأسفانه اتفاقی که افتاده این است که شبکه‌های مجازی سبب شده تا جوان‌ها که صبوری ندارند، بروند و هر چیز غلطی را بخوانند. چهار تا کامنت می‌گیرند و دچار توهم می‌شوند و این خیلی بد است. متأسفانه آن راهی که باید طی کنند تا به نقطه درست برسند را از دست می‌دهند. به نظرم اگر همین‌طور پیش برود، آینده موسیقی، آینده خوبی نیست.»

ملکی، موزیسین پیشکسوت کشور در آخر به عشق قوی‌اش به موسیقی اشاره کرد و گفت: «فقط دلم و عشقم بوده که من را در این راه (موسیقی) نگه داشته است. این عشق به قدری قوی است که من را نگه دارد و بگذارد که ادامه بدهم. شاید این عشق در برخی جوان‌ها و در وجود هر فردی نباشد، چون سختی‌اش زیاد است و بی‌توجهی آدم را خرد می‌کند. مگر اینکه آدم آن عشق را در وجودش به حدی قوی کند که به بی‌توجهی‌ها اهمیتی ندهد و من این کار را کردم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی پری ملکی فضای مجازی خوانندگان جوان موسیقی ایران طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد

صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.

به گزارش مشرق، صبا آذرپیک که اخیراً تهمت‌هایی دروغ نسبت به رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطرح کرده بود، به ۲ سال حبس، عذرخواهی و اعاده‌حیثیت از شکّات، جزای نقدی و ممنوعیت از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی محکوم شد.

به گزارش خانه ملت، در پی شکایت‌های جداگانه از صبا آذرپیک از سوی مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی و زهرا شیخی نمایندگان تهران و اصفهان و دو شاکی دیگر به اتهام نشر اکاذیب، افترا و تهدید، وی به ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی و اعاده‌حیثیت از شکّات از طریق عذرخواهی در یک روزنامه رسمی به انتخاب قاضی به دلیل ۵ فقره نشر اکاذیب، یک سال حبس تعزیری به اتهام تهدید و جزای نقدی به دلیل ۵ فقره اتهام و ۲ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به‌صورت قطعی محکوم شد.

براین‌اساس صبا آذرپیک که در سال‌های گذشته در پوشش افشاگری اقدام به تهمت پراکنی دروغ علیه برخی نمایندگان، رئیس مجلس و نیز کلیت مجلس شورای اسلامی کرده بود، به دلیل نشر اکاذیب، افترا و تهدید به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و این حکم لازم‌الاجراست.

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها / معلمان بجنوردی از سختی‌های شغل‌شان می‌گویند
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب