Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود برنامه یادداشت برداری سریع Fast Notepad 6.59 مخصوص اندروید

امروزه گوشی‌های هوشمند با امکانات فوق العاده شان بسیاری از نیاز‌های کاربران را به راحتی مرتفع می‌کنند. گسترش روز افزون این دستگاه‌ها سبب شده است تا توسعه دهندگان نیز تنوع نرم افزار‌های خود را بیشتر و با ارائه نوآوری‌های جذاب، افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند. اپلیکیشن Fast Notepad جهت یادداشت برداری سریع استفاده می‌شود و Simple Apps آن را توسعه و در گوگل پلی منتشر کرده است.

این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا در هر زمان و مکانی یادداشت‌هایی خاص را ایجاد و در حافظه تلفن همراه خود ذخیره کنند. از قابلیت‌های متنوع این برنامه می‌توان به قرار دادن پسورد بر روی یادداشت‌ها برای محافظت از حریم خصوصی تان اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید برای جلوگیری از حذف ناگهانی یادداشت‌ها اقدام به تهیه نسخه پشتیبان نموده و در فرصتی کوتاه آن را بازیابی کنید.

دانلود برنامه یادداشت برداری سریع Fast Notepad 

دانلود برنامه رسمی جیمیل Google Gmail 10.31.408626191.release مخصوص اندروید

پست الکترونیک یکی از سرویس‌های محبوب است که طرفداران زیادی در بین کاربران دارد. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت با دوستان و آشنایان خود بسیار سریع و ارزان ارتباط برقرار کنید. همچنین ارسال فایل‌ها و متن‌ها امکان پذیر خواهد بود البته محدودیت‌هایی در اندازه و حجم فایل ارسالی وجود دارد. هر فرد باید در سایت‌های مخصوص برای خود حسابی تعریف کند و از طریق نام کاربری و رمز عبور از اکانت خود استفاده کند.

Google Mail یا همان Gmail قدیمی‌ترین و اولین سرویس دهنده‌ این خدمات در دنیاست و ۱۵ گیگ فضای رایگان برای صندوق دریافت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. رابط کاربری جیمیل فوق‌العاده سبک و کاربرپسند و به سبک موتور جستجوگر Google متن محور طراحی شده است. از جمله قابلیت‌های این سرویس می‌توان به ۴۰ زبان مختلف، گفتگوی آنلاین، دسته بندی پیام‌ها، دانلود پیام‌ها روی کامپیوتر اشاره کرد.

دانلود برنامه رسمی جیمیل Google Gmail

دانلود مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge Preview 95.0.1020.55

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای همگام سازی محتوا و داده‌های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می‌برد که توانایی اسکن کیو آر کدها را دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود دانلود نرم افزار دانلود برنامه دانلود برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند. هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور هشدار زرد اعلام کرد که فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی از بعد از ظهر امروز آغاز می‌شود و تا شامگاه ادامه می‌یابد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.‌

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.

کد خبر 6088505

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد