Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص پیروزی سه بر صفر ایران برابر سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: تیم ملی کشورمان نمایش بسیار خوبی داشت و توانست به یک برد دلچسب دست یابد. ما در تمام خطوط عملکرد خوبی داشتیم اگرچه سوریه رقیب سرسختی برای ما نبوده و سالهاست شکست را برابر ما پذیرا می شود اما باید قبول کنیم که یک بازی بسیار خوب از لحاظ فنی را برابر سوریه انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز رضایت از عملکرد وحید امیری تاکید کرد: بدون شک امیری بهترین بازیکن این دیدار بود. او از لحاظ فنی و بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و توانست پایه گذار دو گل تیم ملی کشورمان مقابل سوریه باشد.

فتح آبادی تاکید کرد: وحید نشان داد یک بازیکن کامل و به دور از حاشیه است که فقط تمرکزش روی پیشرفت و موفقیت در فوتبال است. او نمایش خوبی از خود نشان داد و امیدوارم بتواند در دیدارهای آینده هم این روند موفقیتش را بهتر از گذشته ادامه دهد.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص سوریه، حریف ایران هم یادآور شد: سوری ها دقایقی برابر ما خوب بودند و حتی یک بار هم تیر دروازه ما را به لرزه درآوردند اما باید بپذیریم که در حد و اندازه های تیم ملی ما نیستند و سابقه نشان داده هیچ وقت نتوانستند به جز یک بار ما را شکست دهند.

فتح آبادی در مورد عملکرد اسکوچیچ و صحبت هایی مبنی بر اینکه او جام جهانی را با ایران نخواهد دید، گفت: اسکوچیچ در مراحل مقدماتی با تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده و برای خود یک رزومه خوب را ایجاد کرده است. البته از روز اولی که او سرمربی تیم ملی ایران شد مورد انتقاد قرار گرفت و حالا هم که می برد همچنان از او انتقاد می شود و خیلی ها او را در سطح فوتبال ملی ایران نمی دانند.

وی تاکید کرد: جام جهانی یک تورنمنت بزرگ و بین المللی است و میلیون ها علاقه مند به فوتبال تماشاگر این جام معتبر هستند. تیم هایی که به جام جهانی می رسند تلاش می کنند تا شروع جام از بهترین امکانات استفاده کرده تا با قدرت از اعتبار فوتبالشان دفاع کنند. مربیان بزرگی در جام جهانی حضور دارند و اعتقاد دارم فوتبال ما هم نیاز به یک مربی بزرگ دارد. مربی که در سطح فوتبال دنیا شناخته شده باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: صعود ما در جام جهانی تقریبا قطعی شده اگر می خواهیم در جام جهانی موفق باشیم باید از همین امروز برنامه ریزی کنیم دیدارهای تدارکاتی قوی با حریفان قدرتمند، اردوهای منظم و با برنامه و تمام حمایت هایی که مسئولان فوتبال کشورمان باید از تیم ملی انجام دهند تا بتوانیم با حضوری قدرتمند این بار سنت شکنی کرده و از گروه خودمان به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: غلامرضا فتح آبادی وحید امیری تیم ملی ایران تیم ملی ایران غلامرضا فتح آبادی وحید امیری جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس