Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با اینکه فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی اعلام کرد وریا غفوری به دلیل سرماخوردگی دیدار با نساجی را از دست داد، اما غفوری توانست در آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار با نساجی حضور یافته و پا به پای دیگر همبازیانش تمرین کند و خودش را نیز به اردوی پیش از بازی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفوری در حالی که دو سه جلسه تمرین پیش از این بازی را از دست داد، در اردوی آبی پوشان حضور یافت و اعلام کرد مشکلی برای انجام این بازی ندارد. اما احتمال اینکه امروز این بازیکن در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گیرد ضعیف است.

در صورتی که مجیدی قصد استفاده از غفوری را در ترکیب اصلی تیمش نداشته باشد، «کوین یامگا» بازیکن خارجی این تیم محتمل‌ترین گزینه باری جانشینی غفوری است.

یامگا که از ابتدای حضورش در کنار استقلال همواره در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته و با ۳ گل زده بهترین گلزن تیمش است، در صورت غیبت غفوری می‌تواند به جای او در پست وینگر راست به کار گرفته شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وریا غفوری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد، اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی