Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پرویز یزدان‌پناه شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از مجموع ۲۰۱ بیمار بستری در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ۸۶ بیمار کرونای مبتلای قطعی و ۱۳  بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی افزود: بیش از ۸۰ هزار و ۸۱۷ بیمار کرونایی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع ۴۰۹ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی شهرهای یاسوج و دهدشت حدود ٣١ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، چرام و گچساران بوده و همچنین از ۱۱۷ نمونه تست سریع ۱۰ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه گزارش شده است

یزدان پناه شرایط فعلی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد را شکننده دانست و عنوان کرد: مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا و مرگ و میر به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن تزریق کنند.

وی ابراز داشت: مهمترین راهکار برای کنترل پاندمی کرونا ویروس آگاهی و همکاری مردم است همچنین مردم باید در نظر داشته باشند که استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات، تهویه مناسب و واکسیناسیون نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.

پس از یک دوره کوتاه ثبات در آمار مبتلایان و مرگ و میر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در هفته های اخیر آمار های مرگ و میر و مبتلایان در این استان افزایش یافته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان در اقصی نقاط دنیا که از مظلوم دفاع می کنند را می ستایم و این ضمیرهای آگاه قابل ستایش و تقدیر است.

وی افزود: ادامه این حرکت ها و خیزش های خودجوش دانشجویی در اقصی نقاط دنیا در مقابل نسل کشی ها، درندگی ها و کشتن غیرنظامیان، بانوان و کودکان و حساسیت آنها نسبت به این جنایات می تواند آغازگر سیر تحولات جهانی و بیداری ملت های آزاده باشد و ما با قاطعیت از این حرکت ها اعلام حمایت خواهیم کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دنیا در مقابل چنین جنایت هایی موضع گیری خواهد کرد و سازمان بین الملل هم تصمیمات جدی تری خواهد گرفت.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴،نشست با اعضای هیات رئیسه از برنامه های این سفر است‌.

همچنین نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و موارد دیگر)، نشست با اعضای هیات علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد