Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باید در مذاکرات آینده از غربی‌ها تعهدات لازم گرفته شود، گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام، کشورهای اروپایی همه تعهدات برجامی خود را زیر پا گذاشتند و بر این اساس باید در دور آینده مذاکرات حتماً از کشورهای اروپایی تعهدات لازم گرفته شود و آنان باید به وعده‌های خود پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران این بار باید دقت عمل بیشتری داشته باشد و در ابتدا باید کشورهای غربی یک گام بردارند و سپس ایران هم یک گام برمی‌دارد و ما باید از تجربیات گذشته درس عبرت بگیریم و نباید به صورت یک طرفه تعهد دهیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: در دولت روحانی، ما به غربی‌ها بیش از اندازه اعتماد کردیم و نتیجه این تفکر آن شد که ایران همه تعهدات خود را انجام داد اما آنان به تعهدات خود عمل نکردند و برجام تبدیل به یک جاده یکطرفه شد. بنابراین این بار نباید بدون گرفتن تضمین به غربی‌ها اعتماد کنیم.

آصفری تاکید کرد: ایران به تمام تعهدات خود عمل کرد و پایبند به توافق بود، اما غربی‌ها بدعهدی کردند و بر این اساس، در مذاکرات آینده آنان باید تحریم‌های ایران را به صورت کامل لغو کنند و نشان دهند که این بار می‌خواهند به وعده‌های خود عمل کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن است که همه تحریم‌ها رفع شود و بنابراین کشورهای غربی باید در مذاکرات آینده با این مسئله موافقت کنند تا نتیجه مذاکرات اثربخش باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره شرایط بازگشت آمریکا به برجام، گفت: همان‌طور که آمریکا به صورت یک جانبه و بدون انجام مذاکره از برجام خارج شد، باید به همان صورت هم به برجام بازگردد، تحریم‌های را باید در عمل لغو کند و از سوی دیگر باید ایران امکان راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها را داشته باشد که راستی آزمایی فرایندی زمان‌بر است.

آصفری با بیان اینکه خنثی‌سازی تحریم‌ها یکی از راه‌های حل مشکلات اقتصادی کشور است، اظهار داشت: ایران نباید همه فرصت خود را صرف مذاکرات کند و لازم است که در کنار انجام مذاکرات، با تقویت ارتباط با کشورهای همسو و منطقه و توجه به ظرفیت‌های داخلی خودمان در جهت خنثی‌سازی تحریم‌ها گام برداریم.

کد خبر 5354386 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسن آصفری مجلس شورای اسلامی برجام مذاکرات هسته ای دولت روحانی مجلس شورای اسلامی مسعود فیاضی آیت الله محسن مجتهد شبستری صحن مجلس وزارت آموزش و پرورش سیدابراهیم رئیسی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم پیام تسلیت سعید خطیب زاده محمد باقر قالیباف محمد مخبر حسین امیرعبداللهیان جمهوری اسلامی ایران تحریم ها غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است

میثم برجعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتدار و پیشرفت‌های کشور ضمن گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم،» کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر افزود: دفاع از حق و حقوق کارگران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این اداره بوده و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده است.

برجعلی زاده بابیان اینکه شهرستان رودسر بیش از ۱۰ هزار کارگر بیمه شده دارد، گقت: امیدوارم که با تاکیداتی که مقام معظم رهبری امسال و سال های گذشته خصوصاً در هفته کارگر داشتند شاهد افزایش امنیت شغلی کارگران و ایجاد آرامش روانی و اقتصادی و در نتیجه شکوفایی تولید و چرخش هر چه بهتر چرخ اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه کل تعهد اشتغال شهرستان رودسر ۱۸۳۲ نفر بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۷۱ نفر معادل ۱۰۸ درصد محقق شده است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در رودسر پرداخت شد که بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات توسط کمیته امداد انجام شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودسر از جمله برنامه های اداره تعاون شهرستان را همکاری بامجموعه فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شرکت ها، میزخدمت در نماز جمعه، دیدار با کارگران و پاسخ به سوالاتشان در خصوص قوانین کار و تامین اجتماعی، برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های کارگری و نیز تجلیل از ۸۰ کارگر و کارآفرین نمونه ذکر کرد.

کد خبر 6093675

دیگر خبرها

  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!