Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: نیاز است که تمام وقتم را برای سازمان ورزش بگذارم و عملاً فرصتی برای فعالیت در تیم ملی ووشو باقی نخواهد ماند. - اخبار ورزشی -

حسین اوجاقی، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ارزیابی‌اش در مورد شرایط ورزش پایتخت اظهار داشت: باید کار زیادی بر روی ورزش تهران انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول دو سال گذشته که کرونا شیوع پیدا کرد، خیلی از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به دلیل شیوع این ویروس تعطیل شدند و شرایط بدی را تجربه کردند و همین مسئله نیز عدم تحرک‌پذیری لازم از سوی مردم را به دنبال داشت. میانگین فعالیت بدنی در دنیا 52 دقیقه است، اما در ایران 13 دقیقه. این نشان می‌دهد که نیاز به ترویج ورزش به ویژه در شرایط کنونی بیش از همیشه حس می‌شود.

وی افزود: وظیفه اصلی ما در سازمان ورزش ارائه خدمات ارزان و در دسترس برای مردم است و بر همین اساس نیز سازمان ورزش رسالت بزرگی دارد. امیدوارم با توجه به کمرنگ شدن کرونا، ورزش در تهران بیش از گذشته پررنگ شود و شاهد شرایط  خوبی در این حوزه در پایتخت باشیم.

اوجاقی درباره برنامه‌های سازمان تحت مدیریتش گفت: فعالیت‌های ما براساس سه محور خانه، محله و مسجد برنامه‌ریزی شده است. اولویت‌های ما در اختیار گذاشتن اماکن ورزش و برگزاری لیگ محلات خواهد بود. ما 354 محله داریم و باید سعی کنیم که مردم و جوانان را با راه‌اندازی لیگ‌های مختلف در طول هفته، با ورزش درگیر کنیم.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران عنوان کرد: اماکن ورزشی سازمان ورزش 211 عدد است که از این تعداد بیش از 50 مکان ورزشی نیاز به بازسازی دارند. به همین دلیل بودجه‌ای نیاز است تا به این موضوع اختصاص پیدا کند. ضمن اینکه نگه‌داری این اماکن نیز نیازمند بودجه است. باید به موضوع ورزش بانوان نیز اشاره کنم که نیاز است اماکن ورزشی بیشتری به این بخش اختصاص پیدا کند تا شاهد پیشرفت ورزش بانوان باشیم.

«با توجه به حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران، آیا به همکاری خود با تیم ملی ووشو ادامه خواهید داد؟» اوجاقی در پاسخ به این سوال گفت: فعلاً که اردوی تیم ملی آغاز نشده و هر وقت که اردو استارت بخورد، بحث سرمربی نیز مطرح و ابلاغش داده می‌شود. بنابراین وقتی اردوی تیم ملی نیست، سرمربی تیم ملی بودن نیز مفهومی ندارد. به هر حال حضور و کار در سازمان ورزش وقت زیادی را می‌طلبد و عملاً فرصتی برای حضور در اردوها نیست. به همین دلیل اجازه خواستم تا سایر دوستان که تجربه کافی و توانمندی لازم را دارند، هدایت تیم ملی ووشو را بر عهده بگیرند.

وی در این باره ادامه داد: هر جا که کار کردم، سعی‌ام بر آن بوده که کارم را حرفه‌ای انجام بدهم. بر همین اساس نیز تمام توان و انرژی‌ام را به طور کامل در ووشو گذاشتم. الان هم نیاز است که تمام وقتم را برای سازمان ورزش بگذارم و عملاً فرصتی برای تیم ملی باقی نخواهد ماند. به هر حال سرمربیگری تیم ملی نیاز به حضور فیزیکی دارد و این شرایط برایم مهیا نیست. با فدراسیون ووشو در این باره صحبت خواهم کرد و البته اگر نیاز باشد، می‌توانم مشاوره‌ بدهم.

اوجاقی در پایان درباره شرایطش برای ادامه همکاری در پست نایب رئیسی فدراسیون ووشو گفت: در این باره نیز باید با مسئولان فدراسیون صحبت کنم. نایب رئیسی شغل نیست، اما باید صحبت کنیم تا ببینیم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

نخستین نشست کادر سرپرستی با فدراسیون‌های ووشو و تکواندو برگزار شدابراز امیدواری عضو شورای شهر به موفقیت اوجاقی در سازمان ورزش شهرداری

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران ورزش ووشو حسین اوجاقی شهرداری تهران ورزش ووشو حسین اوجاقی سازمان ورزش شهرداری تهران سازمان ورزش اماکن ورزش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی میمند

این رویداد ورزشی و فرهنگی همگانی از امام زاده اسماعیل (ع) شهر میمند آغاز و تا پارک شقایق به طول ۳ کیلومتر ادامه داشت و شهروندان در مراسم پایانی که به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده بود، شرکت کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی میمندی‌ها به صورت زنده از برنامه «صبح و نشاط» شبکه سوم سیما پخش شد.

محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با ایام برداشت گل محمدی، گفت: ورزش امروز به عنوان یک الزام در زندگی افراد همواره تاثیر گذار بوده در زندگی هر انسان باید تعریف شود چراکه باعث جامعه سالم و ایجاد نشاط خواهد شد.

فروردین افزود: ورزش و اهمیت دادن به تندرستی می‌تواند اینگونه جمعیتی را در این رویداد دور هم جمع کنند از این رو مردم میمند با حضور پرشور خود در این برنامه ثابت کردند که سلامتی جزو اولویت‌های زندگی آن‌ها است.

علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این همایش یکی از بهترین راه‌های تامین سلامتی را ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی دانست و گفت: باید بتوانیم برای حفظ سلامتی خود در روز ۳۰ دقیقه فعالیت ورزشی همچون پیاده روی داشته باشیم.

او با اشاره به استقبال خوب شهروندان میمندی همایش پیاده روی خانوادگی، ادامه داد: فعالیت بدنی برای سلامتی و بالا بردن کیفیت زندگی اولویت دارد بنابراین باید ورزش مورد نیاز بدن خود بپردازیم.

فرهاد محمد رضازاده شهردار میمند ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته میمند از همه مردم ایران خواست تا به شهر میمند خواستگاه گل محمدی جهان سفر کرده و از مناطق و جاذبه‌های این دیار بازدید کنند.

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز از مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف ورزشی، بر ایجاد نشاط اجتماعی به وسیله توسعه ابعاد مختلف ورزش تاکید کرد.

حبیب اله جمشیدی فرماندار فیروزآباد در این همایش نیز با بیان اینکه آوازه شهر میمند فراتر از استان فارس بلکه ملی و کشوری است، گفت: وجود حدود ۱۴۰ کارگاه عرقیات و ۱۷۰۰ هکتار باغ گل محمدی ظرفیت عظیمی است که می‌تواند در این ایام سال زمینه حضور هموطنان را فراهم کند.

او افزود: مهمان نوازی مردم میمند ریشه در فرهنگ عمیق و چند هزار ساله دارد و امیدواریم بتوانیم که در جهت حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های گردشگری گام‌های مهمی در سال جدید برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟