Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@12:25:53 GMT

عصبانیت سفارت روسیه درخصوص اقدامات خصمانه آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۵۹۷۶

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "مجمع روس‌های مقیم آمریکا" اعلام کرد که به علت تحقیق و بررسی اف‌بی‌آی درخصوص نقض "لایحه ثبت عوامل خارجی" (FARA) که اعضای روس‌های مقیم آمریکا را هدف قرار گرفته، این مجمع موقتا به حالت تعلیق درآمده است. این لایحه از قوانین آمریکا است که در سال ۱۹۳۸ تصویب شد که عاملان نمایندگی کننده منافع قدرت‌های خارجی را ملزم می‌کند رابطه "سیاسی یا شبه سیاسی" خود را با حکومت خارجی و همچنین اطلاعاتی درخصوص فعالیت‌ها و امور مالی مرتبط را فاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت روسیه در آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از اقدامات خصمانه آمریکا علیه روس‌های مقیم آمریکا عصبانی هستیم. ما فورا خواستار توقف آزار و اذیت نماینده‌ها و شهروندهای روس مقیم آمریکا هستیم.

منبع: الف

کلیدواژه: مقیم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است. مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند