Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال نیروی هوایی عراق معتقد است عملکرد تیم ملی این کشور در مرحله مقدماتی جام جهانی راضی‌کننده نبوده و دیک ادووکات هلندی باید برکنار شود

 تیم فوتبال عراق در هفته ششم رقابت‌های گروه نخست مرحله انتخابی با سه گل برابر کره جنوبی شکست خورد و اهالی فوتبال سرمربی هلندی این تیم را مقصر ناکامی‎ها می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، حمادی احمد کاپیتان تیم فوتبال نیروی هوایی و مهاجمی که سابقه 26 بازی در ترکیب تیم ملی عراق را داشته در این خصوص گفت:

عملکرد تیم ملی در این مرحله راضی‎کننده نبوده و دلیل آن تغییرات زیاد مربی تیم و نرسیدن به ترکیب اصلی و نهایی است. سطح فنی تیم مناسب نیست و به همین دلیل ناکامی و بی‌ثباتی در تیم دیده می‌شود. من با نظریه برکناری و تغییر ادووکات موافقم. فدراسیون باید به دنبال یک مربی خارجی دیگر باشد که توان هدایت این تیم را داشته باشد. فکر نمی‌کنم مربی داخلی در این مقطع انتخاب خوبی برای تیم ملی عراق باشد چرا که توان تحمل فشار فوتبال‌دوستان عراقی و رسانه‌ها را نخواهد داشت.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن هفته مقدماتی جام جهانی شد بلیط فروشی آزمایشی در مسابقه استقلال و نساجی بالوتلی در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا روزهای نامساعد دوناروما در پاری سن ژرمن؛ رایولا برنده اصلی انتقال دروازه بان ایتالیایی به پاریس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما نظر بدهید/ برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال، تصمیم مثبتی است یا خیر؟ چرا؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال؛ علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب شد.

نظر شما کاربران محترم خبرآنلاین در خصوص این برکناری چیست؟ آیا این تصمیم را مثبت می‌دانید یا منفی؟

شما می توانید نظرات خودتان را برای ما به صورت کامنت،زیر همین مطلب بنویسید.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901913

دیگر خبرها

  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • شما نظر بدهید/ برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال، تصمیم مثبتی است یا خیر؟ چرا؟
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است