Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - ٢ باجه جدید بانک دی در ساختمان‌های بنیاد شهید شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه افتتاح شدند.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در مراسم جداگانه‌ای با حضور مقامات محلی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و معاونین و مدیران ارشد بانک دی ٢ باجه این بانک   در محل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه برای ارائه کلیه خدمات بانکی به مردم و خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

 

در این مراسم، سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از طرح بانک دی برای افتتاح باجه‌های بانکی در ساختمان‌های بنیاد شهید در سراسر کشور گفت: این امر در راستای گسترش فرهنگ تکریم به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نشان از درایت مدیران بانک دارد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بازگشایی و راه‌اندازی شعب بانک دی در شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند باشیم.
در این مراسم همت‌اله حسین‌زاده، معاون بانکی و بازاریابی و عضو هیئت عامل بانک دی نیز در سخنانی گفت: کاستن از مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و گسترش چتر خدمات بانک دی برای این عزیزان هدف و وظیفه اصلی مجموعه دی است و امیدواریم با راه اندازی این باجه‌ها در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه دشواری سفر این عزیزان به نزدیک‌ترین شعب بانک را برای انجام امور بانکی برطرف کرده باشیم.
وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان این شهرستان‌ها و ارائه خدمات با کیفیت همکاران بانک دی به عموم مشتریان، در کوتاه‌ترین زمان شاهد راه‌اندازی شعب مجهز بانک دی در این مناطق باشیم.
در مراسم افتتاح باجه‌های بانک دی در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، فرماندار و امام‌جمعه فیروزکوه، روسای بنیاد شهید شهرستان‌ها و جمعی از مقامات اداری و لشگری به همراه تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
طرح راه‌اندازی باجه‌های بانک دی در  محل بنیاد شهید و امور ایثارگران  سراسر کشور برای ارائه کلیه خدمات بانکی به مردم و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از ابتدای سال جاری آغاز و تاکنون ١٧٠ باجه در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده است.    

 



برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شهرستان های دماوند و فیروزکوه باجه های بانک بنیاد شهید راه اندازی بانک دی باجه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد. 

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

سرهنگ محمد یعقوبی افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص ، از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

مسلم داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هم گفت: پیکر مطهر این شهید در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟