Web Analytics Made Easy - Statcounter

رومن مولینا، خبرنگار فرانسوی ادعاهایی جنجالی در رابطه با فرلاند مندی مطرح کرده است

پس از بنجامین مندی، ظاهرا فرلاند مندی هم با مشکلات اخلاقی مهمی روبرو است. 

طرفداری | رومن مولینا، خبرنگار فرانسوی که در زمینه روزنامه نگاری تحقیقی و افشاگرانه فعالیت می کند، ادعاهایی عجیب و جنجالی در رابطه با وضعیت اخلاقی فرلاند مندی، مدافع چپ رئال مادرید و تیم ملی فرانسه مطرح کرده است؛ ادعاهایی که به مشکلات اخلاقی جدی فرلاند مندی مربوط است:

فرلاند مندی اعتیاد جدی به الکل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لیون از مشکلات مندی با خبر بود و به همین خاطر خیلی سریع با فروش او به رئال مادرید موافقت کرد. در سال 2018، مندی به واسطه اعتیادش به الکل، اندام خصوصی اش را به یک زن نشان داد و سپس او را زیر مشت و لگد گرفت. کار زنی که مندی با مشت به سرش ضربه زده بود، به مراقبت های ویژه بیمارستان کشیده شد. او همچنین پیش از این تعرض جنسی خود، در لوهاور حین رانندگی در مستی دستگیر شده بود. مندی بیش از سه سال است که با مادرش حرف نزده زیرا خانواده آن ها کاملا از هم پاشیده است. من دو سال پیش به دو رسانه بزرگ پیشنهاد کرده بودم داستان های مندی را پوشش دهند اما آن ها گفتند نه، این خیلی جنجالی است؛ او بازیکن رئال مادرید است و ...

باید دید این ادعاها چه اندازه صحت دارند و موضع شخص بازیکن و باشگاه رئال مادرید چیست. ادوارد مندی، دروازه بان چلسی که پیش تر از اشتباه گرفته شدنش با بنجامین مندی گلایه کرده بود، امیدوار است رسانه ها او را با پسرعمویش فرلاند، اشتباه نگیرند. 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن هفته مقدماتی جام جهانی شد بلیط فروشی آزمایشی در مسابقه استقلال و نساجی بالوتلی در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا روزهای نامساعد دوناروما در پاری سن ژرمن؛ رایولا برنده اصلی انتقال دروازه بان ایتالیایی به پاریس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرلاند مندی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • (ویدئو) دبل وینیسیوس؛ گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۸۳
  • (ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • (ویدئو) گل اول رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط وینیسیوس در دقیقه ۲۴
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد