Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:33:00 GMT

پارس خودرو ظرفیت تولید خود را افزایش می دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۶۸۳۸

پارس خودرو ظرفیت تولید خود را افزایش می دهد

شرکت پارس خودرو پروژه افزایش ظرفیت تولید در سالن بدنه را در‌ دستور کار خود قرار داده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، این شرکت به منظور کاهش هزینه های تولید، افزایش بهره وری و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت تولید، پروژه ای را به منظور‌ افزایش ظرفیت تولید سالن بدنه کوییک و ساینا اجرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح که قرار است با استفاده از ظرفیت موجود منابع انسانی و بهینه کردن ظرفیت تولید انجام شود، تولید بدنه کوییک و ساینا در سایت شمالی پارس خودرو از 25 دستگاه در ساعت به 30 دستگاه در ساعت افزوده خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه بار اصلی افزایش تولید و بهره وری شرکت همواره بر دوش کارگران زحمتکش و دلسوز پارس خودرو است، با تصمیم مدیریت ارشد برنامه ویژه ای برای بهبود معیشت کارکنان در دستورکار قرار گرفته است.

گفتنی است این طرح با استفاده از تمام ظرفیت موجود در‌ شرکت و با تامین نیروی انسانی از شیفت های دیگر انجام خواهد گرفت و بدین ترتیب گام بلندی در راستای تحقق شعار سال و تاکید مقام عالی وزارت صمت مبنی بر افزایش تولید و‌ عرضه خودرو برداشته خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظرفیت تولید پارس خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد