Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، گفت: دانشگاه ما نیز مانند دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تابع دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و تصمیمات مراجع کشوری است و تا زمانی که ابلاغ مستقیمی در این ارتباط دریافت نکنیم، کلاس‌های تئوری بصورت مجازی و کلاس‌های عملی و کارورزی‌ها بصورت حضوری برگزار می‌شود و به محض اعلام دستورالعمل مشخص مبنی بر بازگشایی کامل دانشگاه‌ها، آمادگی برای حضور کامل دانشجویان در کلاس‌های درس و دیگر واحدهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا خدایی اردکانی اظهار کرد: با همکاری معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و تشکل‌های شورای صنفی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه، تمهیدات لازم برای حضور این دانشجویان در گروه‌های آموزشی، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم شده و گروه‌های منظم دانشجویان به ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی، از نزدیک با توانمندی‌های علمی و اجرایی دانشگاه که در سطح ملی مطرح است، آشنا شده و همچنین با حضور در گروه‌های آموزشی، با مدیران گروه‌ها، اساتید راهنما و دیگر اعضای هیات علمی گروه مربوطه به گفت وگو نشسته و ابهامات خود در ارتباط با روند آموزشی را با آنان در میان گذاشتند.

 دکتر خدایی به عنوان متخصص روانپزشکی، قبولی دانش آموزان در کنکور و ورود آنان به دانشگاه‌ها را مرحله مهمی از زندگی جوانان ذکر کرد که در پی آن، اشتیاق آشنایی با دانشگاهی که قبول شدند و حضور در محیط دانشگاه و کلاس‌های درس در این دانشجویان شکل می‌گیرد و پاسخگویی به این نیاز، از ضروریات سلامت روانی آنان محسوب می‌شود.

وی افزود: متاسفانه از سال گذشته، اولویت بر سلامت جسمی دانشجویان و اعضای هیات علمی گذاشته شد و برای پیشگیری از ابتلا به کرونای کشنده، همه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بصورت مجازی و از راه دور انجام شد و این شرایط سبب شد تا دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ ، حضور در محیط دانشگاه و تعامل با اساتیدشان به صورت چهره به چهره را تجربه نکنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی خاطرنشان کرد : یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در تور آشنایی دانشجویان، حضور آنها بویژه دانشجویان مقطع کارشناسی، در محل گروه‌های آموزشی رشته خود و در جمع مدیر و اعضای هیات علمی گروه‌ها بود که با هماهنگی قبلی، همه اعضای هیات علمی در روز و ساعت مقرر، در گروه مربوطه پذیرای دانشجویان خود بودند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ تن از دانشجویان جدید در این برنامه شرکت کردند و خوشبختانه بازخوردی که از سوی دانشجویان، از اجرای این برنامه و تعامل آنان با اساتید دریافت کردیم، بسیار رضایتبخش است و امیدواریم رضایت و خشنودی دانشجویان از این برنامه، بخشی از نیاز سلامت روان آنان را پاسخ داده و در ادامه تحصیل آنها موثر باشد.

دکتر خدایی با اشاره به اینکه بسیاری از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از جمله دبیران و اعضای بورد تخصصی کشوری در رشته‌های توانبخشی و سلامت اجتماعی هستند، گفت: آشنایی دانشجویان جدید که تجربه حضور در دانشگاه را نداشتند، با مراکز تحقیقاتی کشوری مانند مرکز ژنومیک، رصدخانه اجتماعی کووید ۱۹ و تعامل با اساتید و متخصصان بنامی که جایگاه کشوری و بین‌المللی دارند، انگیزه آنان را در ادامه تحصیل و ساختن آینده‌ای بهتر برای خود و دیگران، دو چندان می‌کند.

وی در مورد بازگشایی کامل و مستمر این دانشگاه نیز تصریح کرد: دانشگاه ما نیز مانند دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تابع دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و تصمیمات مراجع کشوری است و تا زمانی که ابلاغ مستقیمی در این ارتباط دریافت نکنیم، کلاس‌های تئوری بصورت مجازی و کلاس‌های عملی و کارورزی‌ها بصورت حضوری برگزار می‌شود، و به محض اعلام دستورالعمل مشخص مبنی بر بازگشایی کامل دانشگاه‌ها، آمادگی برای حضور کامل دانشجویان در کلاس‌های درس و دیگر واحدهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه را داریم.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، تور آشنایی دانشجویان ورودی‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ این دانشگاه، طی چهار روز، از زمان اسکان دانشجویان ساکن شهرستان در خوابگاه‌های دانشگاه، استفاده از امکانات تغذیه و ایاب و ذهاب، و شرکت حدود ۲۷۰ دانشجوی ساکن شهرستان‌ها و تهران در برنامه‌های متنوع علمی، فرهنگی، و شاد و سرگرم کننده در دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی کرونا در ایران دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعضای هیات علمی دانشگاه ها برای حضور گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 

ایسنا/خوزستان دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان از  برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان با امنیت کامل خبر داد. 

دکتر رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  آزمون سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول، صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور در ۴۷ حوزه استان خوزستان برگزار شد.

وی افزود: داوطلبان آزمون سراسری امسال در گروه‌های «علوم انسانی»، «علوم ریاضی و فنی»، «هنر»، «زبان خارجه» و «علوم تجربی» به رقابت با یکدیگر پرداختند. از مجموع ۷۱ هزار و ۶۴۹ نفر ۴۶ هزار و ۷۴۳ نفر دختر و ۲۴ هزار و ۹۰۶ نفر پسر بودند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: در این دوره، آزمون گروه‌های «علوم انسانی» و «علوم ریاضی و فنی» صبح روز پنج‌شنبه، آزمون گروه‌های «هنر» عصر روز پنج‌شنبه و آزمون گروه «علوم تجربی» صبح روز جمعه برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، خاطرنشان کرد: در آزمون امسال، دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان ۱۰ هزار و ۱۲۲ داوطلب بود.
 
دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در امنیت کامل گفت: در آزمون مرحله اول، خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت و به جز دو مورد ضبط و گرفتن وسایل غیر مجاز، اشکال خاصی مشاهده نشد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد