Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:19:42 GMT

حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۶۹۴۷

حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند شد

گروه استان‌ها- با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان حجت‌الاسلام شجاعی به عنوان امام جمعه جدید شهر زرند منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، جلسه شورای اداری شهرستان زرند برگزار و حجت‌الاسلام مهدی شجاعی به عنوان امام جمعه جدید شهر زرند منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیین که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با حکم حجت‌الاسلام محمد جعفری مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام مهدی شجاعی به عنوان امام جمعه جدید شهر زرند معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه سابق زرند تجلیل شد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام شجاعی پیش از این امام جمعه شهر خانوک بوده و حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه پیشین زرند نیز در حال حاضر به عنوان امام جمعه شهر چترود منصوب شده است.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری اقامه می‌شودامام جمعه کرمان: حوزه‌های علمیه پرچمدار مبارزه با استکبار، استبداد و استعمار هستندامام جمعه کرمان: هنر انقلاب اسلامی مبارزه همزمان با استعمار و استکبار جهانی است

لازم به ذکر است نماز جمعه امروز شهر زرند پس از دو ماه که از وداع حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه سابق زرند از جایگاه امامت جمعه این شهر می‌گذرد، امروز به امامت جمعه جدید زرند حجت‌الاسلام شجاعی برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در 56 پایگاه نماز جمعه استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/p

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه استان کرمان ستاد نماز جمعه استان کرمان عنوان امام جمعه حجت الاسلام شجاعی استان کرمان جمعه جدید نماز جمعه شهر زرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار