Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@08:49:24 GMT

باعث افتخار مایی شیرزن

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۷۲۲۶

باعث افتخار مایی شیرزن

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا، تیم ملی فوتبال زنان اردن مقابل زنان فوتبالیست کشورمان شکست خورد. پس از این شکست، فدراسیون فوتبال اردن ادعای تعیین جنسیت دروازه بان تیم زنان ایران را مطرح کرد.

زهره کودایی، دروازه بان تیم زنان ایران در این بازی توانست ۲ پنالتی تیم اردن را مهار کند و همین موضوع نیز باعث موفقیت تیم کشور ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این پیروزی، فدراسیون فوتبال اردن نامه‌ای گستاخانه را به کنفدراسیون آسیا فرستاد و به حضور زهره کودایی در ترکیب تیم ملی زنان اعتراض و از AFC خواست که از این دروازه بان موفق آزمایش تعیین جنسیت صورت بگیرد.

این اقدام توهین آمیز با واکنش‌های زیادی رو به رو شد، در این بین رسانه‌ها و کاربران عرب زبان نیز نسبت به این موضوع واکنش گسترده‌ای داشتند و از زهره کودایی حمایت و اقدام خلاف اخلاق طرف اردنی را تقبیح کردند. شهرداری تهران نیز در حمایت از این سنگربان موفق ایرانی تصویری از او را در شهر نصب کرد که این کار هم با حمایت کاربران در فضای مجازی رو به رو شد.

در ادامه تعدادی از واکنش‌ها و حمایت‌های کاربران ایرانی و عرب زبان را مشاهده می‌کنید:

قهرمان واقعا لیاقتش را دارد زیبایی این است که ایران از چنین مسائلی غافل نمی‌شود و همیشه از فرزندان خود حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید

صعود تاریخی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ورزشکار ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زنان، روز گذشته اعلام شد.

طرفداری | اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی) - مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد) - فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز) - غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه) - الهه جاویدان (بوشهر) - مینا ایری (گلستان) - زینب اسماعیلی (مازندران) - راحیل جعفری (فارس) - کیمیا نوری (تهران) - فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان) - سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی) - رقیه جلال نسب (خوزستان) - مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان) - کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام) - مائده بیرنگ (گیلان)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس