Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سبزوار- امام جمعه سبزوار گفت: نظام بوروکراسی اداری و پیچیده مانعی در مسیر تصمیمات خوب و سازنده دولت و نیز سبب توقف در اجرای برخی طرح‌ها و برنامه‌ها می شود.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: یکی از اموری که دولت باید با بهره گیری از متخصصان و دلسوزان، وقت بیشتری بگذارد مساله اصلاح بوروکراسی حاکم بر دوایر دولتی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بر اثر برخی سیاست های اشتباه در دولت های گذشته این بوروکراسی اداری، بدنه دولت را فراگرفته و مانع عملیاتی شدن تصمیمات خوب دولت می شود.

امام جمعه سبزوار گفت: برخی مدیران که اعتقاد چندانی به انقلاب و خدمت به مردم ندارند، در کنار ابزار ناکارآمد اداری پیچیده و قوانین دست وپاگیر، به مانعی در مسیر توسعه تبدیل شده اند.

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به تلاش دولت در بهبود شرایط اقتصادی کشور، گفت: کار جهادی، تلاش شبانه روزی، رفع مشکلات اقتصادی و تامین نیازمندیهای عمومی مردم، مطالبات مهم ملت از دولت است.

امام جمعه سبزوار گفت: با وجود این مطالبات مردمی، دولت سیزدهم وارث مشکلات بزرگی است که  بر اثر برخی سیاست های نادرست دولت های گذشته همچون گره زدن اقتصاد کشور به برجام و کم توجهی به توانمندی داخلی و سرمایه گذاران بومی ایجاد شده است.

گناباد- امام جمعه گناباد از مسوولان دولت خواست که برای ایجاد ثبات و آرامش و کنترل بازار و کاهش تورم در بخشهای مختلف اهتمام جدی داشته باشد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: مهمترین انتظار مردم از دولت آن است که با برنامه ریزی های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و با افزایش نظارتهای لازم، آرامش را به بازار و از جمله بازار کالاهای اساسی برگرداند.

وی ادامه داد: دولت  سیزدهم در ۲ ماه گذشته با کنترل قیمت آهن و سیمان ثابت کرد که با روحیه و کار جهادی می توان مشکلات را برطرف کرد و ثبات را به بازار برگرداند و در خصوص سایر کالاها هم باید با همین نگاه تورم را کاهش و برای ایجاد آرامش در بازار تلاش کند.

امام جمعه گناباد گفت: دولت از ابتدای کار تاکنون نشان داده که دولتی مردمی و میدانی است و رییس جمهوری و دولتمردان در قالب سفرهای استانی و یا در زمان وقوع مشکلات و حوادث غیرمترقبه مانند زلزله اخیر در برخی نقاط کشور، با حضور در بین مردم از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداختند.

حجت الاسلام صادقی نسب، موفقیت در طرح واکسیناسیون عمومی کرونا، تعامل با کشورهای همسایه، عضویت در سازمان شانگهای را از جمله موفقیت های دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز نخست فعالیتش دانست.

وی با اشاره به برگزاری ششمین همایش ملی زعفران در گناباد، ابراز امیدواری کرد که نتایج پژوهشها و یافته های علمی و تحقیقاتی این همایش در کاهش مسائل عرصه تولید زعفران و مشکلات زعفران کاران در کشور، و نیز این شهرستان موثر واقع شود.

تربت حیدریه - امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: دولت با سفرهای استانی، شناخت دقیقی از مشکلات پیدا کرده و با روحیه جهادی به دنبال رفع مشکلات مردم است.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه افزود: در حوزه سیاست خارجی هم تعامل با همسایگان را در دستور کار قرار داده است که این اقدامی خوب و بزرگ است در حالی که نگاه دولتمردان گذشته به غرب بود.
وی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی از مهم ترین مسائل کنونی جامعه است که دولت هر چند گام‌های خوبی نظیر تهیه مسکن برداشته است، اما هنوز باید قدمهای بزرگتری بردارد و مردم نیز وقتی این تلاشها را می بینند به عملکرد دولتمردان اعتماد بیشتری پیدا می کنند.

برچسب‌ها سبزوار تربت حیدریه بازار مسکن اشتغال زایی گناباد قیمت کالا دولت سیزدهم گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار تربت حیدریه بازار مسکن سبزوار تربت حیدریه بازار مسکن اشتغال زایی گناباد قیمت کالا دولت سیزدهم گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند

مهدی رحیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در قالب دور دوم سفر استانی مهمان مردم شهر قم خواهد بود که دستگاه‌های مختلف، برنامه دیدارهای مردمی پیش بینی کرده اند.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: بر این اساس نمایندگان و معاونان وزیر راه و شهرسازی از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس استان قم واقع در میدان مفید در قالب طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم قم در حوزه ماموریت‌های دستگاه‌های تابع راه و شهرسازی خواهند بود.

وی افزود: در این ستاد، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان، ارسلان مالکی معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و حسین مدنی مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی حضور خواهند داشت.

رحیمی راد اضافه کرد: برنامه فعالیت ستاد مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در روزهای چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ الی ۱۸ و در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ است.

کد خبر 6099710

دیگر خبرها

  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم/ موشک جواب موشک است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد