Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:39:49 GMT

برپایی دو هزار و ۱۰۰ روضه خانگی برای حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۷۶۰۹

برپایی دو هزار و ۱۰۰ روضه خانگی برای حضرت معصومه(س)

حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: طرح «خانه‌های فاطمی با روضه‌های خانگی» به دلیل استقبال خوب مردم تا دوم آذرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح بیش از دو هزار روضه خانگی در ایام رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها در استان های اصفهان، تهران، مشهدف همدان و یزد برگزار شد، ادامه داد: در استان قم نیز ۱۱۰ روضه خانگی در قالب این طرح برپا شد و همچنان مردم تقاضای زیادی برای شرکت در این طرح دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد خانواده حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در مدت تمدید شده این طرح علاوه بر روش پیامکی که متقاضیان برگزاری روضه خانگی باید عدد یک را به شماره ۵۰۰۰۱۰۴۰۱۲۲ پیامک کنند متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به مقبره الشهدا واقع در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر بانوی کرام در این طرح نام نویسی کنند.

وی گفت: طرح «خانه‌های فاطمی با روضه‌های خانگی» به همت مؤسسه روضه‌های خانگی ثاقب با همکاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها اجرا می شود و در این طرح برای متقاضیان برگزاری روضه خانگی روحانی به صورت رایگان اعزام می شود.

حسین زاده تصریح کرد: به برکت این طرح برای حضرت معصومه سلام الله علیها که غربت خاصی در کشور داشتند و کمتر به نام ایشان روضه گرفته می شد بیش از ۲هزار و ۱۰۰ روضه خانگی به نام ایشان برگزار شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: حضرت معصومه قم کرامت حضرت معصومه روضه خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد