Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاع رسانی لبنان تأکید کرد، اگر استعفای وی به گشایشی در روابط بیروت و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس منجر شود، آماده است این کار را بکند.

به گزارش ایسنا، جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان در مصاحبه با روزنامه الجمهوریه گفت: من با هر راهکاری که منفعت ملی را محقق کند موافقت می‌کنم و آماده‌ام اگر استعفایم به گشایشی در روابط بیروت و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس منجر شود، این کار را بکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همگان می‌دانند که مشکل کنونی تنها من نیستم بلکه مربوط به موضع عربستان درباره نقش حزب‌الله در لبنان و منطقه است. همانطور که ریاض بارها این مسئله را گفته است. اما مسئله‌ای که مانع برگزاری نشست کابینه می‌شود دودستگی درباره طارق البیطار، بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت است. دولت با چالش‌های بسیار سختی در سطح معیشتی و اجتماعی و اقتصادی و مالی مواجه است.

قرداحی گفت: من نگران این هستم که استعفایم عربستان را راضی نکند به این دلیل که عربستان دولت را متهم به این مسئله می‌کند که تحت سلطه حزب‌الله است. گزینه برکناری من نباید مطرح شود. من خواهان این هستم که دولت تمام گزینه‌ها را بررسی کند اگر اکثر وزرا خواهان استعفای من بودند فورا استعفا خواهم داد. به ویژه اینکه می‌دانم فعالیت در وزارتخانه در این شرایط بسیار سخت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان جورج قرداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز

پس از اعلام هشدار در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی، ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز تشکیل جلسه داد و ادارات و دستگاه‌ها را حالت آماده باش قرار داد.

هم اکنون اکیپ‌های عملیاتی شرکت آب وفاضلاب اهواز  در کنار شهرداری اهواز برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر آمادگی لازم را دارند. پمپ‌های جمع آوری آب‌های سطحی نیز در نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد نصب شده است.

شرکت آب و فاضلاب نیز در روز‌های اخیر ضمن اعمال مراقبت‌های بهره برداری در جهت ظرفیت سازی و بازآماد ۱۴۸ ایستگاه انتقال فاضلاب و بکارگیری ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین، تجهیزات، حدود ۵۰۰  نیروی ماهر و عملیاتی، برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و هدایت روان آب‌ها را در حالت آماده باش قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!