Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرتو مانچینی می تواند برای پلی آف جام جهانی، ژوائو پدرو مهاجم کالیاری را دعوت کند

تیم ملی ایتالیا با وجود قهرمانی در رقابت های یورو 2020، یک مهاجم ششدانگ در ترکیب خود نمی بیند و در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 از همین نقطه ضربه خورد.

طرفداری | درست است که چیرو ایموبیله در رقابت های باشگاهی می درخشد اما هیچ گاه در تیم ملی ایتالیا پرفروغ نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت او در بازی های ملی اخیر باعث شد روبرتو مانچینی از مهاجمانی چون آندره آ بلوتی، جاکومو راسپادوری و جانلوکا اسکاماکا استفاده کند که همگی، عملکردی ناامید کننده داشتند. حتی حضور لورنتزو اینسینیه به عنوان 9 کاذب جواب نداد تا ایتالیا پس از به مشکل خوردن در گلزنی، راهی پلی آف جام جهانی 2022 شود.

حالا یک راه حل جالب برای تیم ملی ایتالیا پیدا شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، استفانو کاپوتزوکا، مدیر ورزشی کالیاری پیشنهاد کرده ژوائو پدرو مهاجم 29 ساله برزیلی این باشگاه از سوی روبرتو مانچینی به تیم ملی ایتالیا فراخوانده شود:

نمی فهمم چرا روبرتو مانچینی روی ژوائو پدرو حساب باز نمی کند. ژوائو پدرو پاسپورت ایتالیایی دارد و می تواند برای آتزوری بازی کند. 

ژوائو پدرو که از سال 2014 در خط حمله کالیاری به میدان می رود، کاپیتان این تیم است و طی فصول گذشته آمار بسیار خوبی در سری آ ثبت کرده است. با وجود قعرنشینی کالیاری در این فصل سری آ، ژوائو پدرو در 12 بازی توانسته آمار خوب 7 گل و 2 پاس گل را ثبت کند. او تا به امروز در 193 بازی سری آ موفق شده 65 گل و 18 پاس گل ثبت کند. از آن جایی که ژوائو پدرو از سال 2017 همسری ایتالیایی دارد، می تواند برای تیم ملی ایتالیا به میدان برود. 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن هفته مقدماتی جام جهانی شد بلیط فروشی آزمایشی در مسابقه استقلال و نساجی بالوتلی در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا روزهای نامساعد دوناروما در پاری سن ژرمن؛ رایولا برنده اصلی انتقال دروازه بان ایتالیایی به پاریس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!