Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: باید دانست که برای ذکر پروردگار حدی نیست و هرچه بیشتر به آن مشغول شوید، بیشتر بهره مند می‌شود.

آقا ملایی افزود: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

حجت الاسلام آقا ملایی افزود: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پر شور و مدافعان عاشق صادق است.

خطیب جمعه فهرج گفت: بندگی نه از روی طمع و نه از روی خوف بلکه از روی آزادگی و عشق به معبود است همان گونه که امیر مومنان (ع) در وصف خویش بیان فرمود لذا بسیجی بنده رب است نه بنده زر و زور ، چه از شرافتمندتر از این است که غیر از این باشد بسیجی تفسیر عدالت علی علیه السلام است که به قیمت تمام جهان حاضر نیست به قدر گرفتن پوست جویی از دهان مورچه‌ای به کسی ستم کند اگرچه آن کس دشمن او باشد خدایا توفیق بسیجی بودن را به ما عنایت فرما.

حجت الاسلام آقاملایی افزود: به عنوان یک بسیجی، هرجا که انقلاب به وجود من نیاز داشته باشد حاضرم خدمت کنم.

او افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم عزیزمان در این شرایط آن است که چرا به رغم تغییر دولت، مشکل گرانی، تورم و عدم ثبات بازار همچنان باقی است؟ در پاسخ به این سوال، گفت دولت سیزدهم میراث دار شرایط بُغرنج چند عاملی است. برخی جریانات به صورت مداوم، عملکرد دولت نوپای آقای رئیسی را با دولت روحانی مقایسه می‌کنند در حالی که مقایسه عملکرد سه ماهه با عملکردی ۹۶ ماهه، غیر مُنصفانه و غیر منطقی است.

او گفت: دولت سیزدهم برای فائق آمدن بر شرایط سخت کنونی، نیاز‌مند صبر انقلابی ملت است. صبری که سه مولفه‌ی زمان، آرامش و پشتوانه‌ی مردمی دارد، این سه عنصر صبر انقلابی، همان فرصت‌هایی است که مخالفان و معاندین آگاه و برخی دوستان ناآگاه در تلاشند از دولت سلب نمایند.

خطیب جمعه فهرج گفت: شهادت سه تن از نیرو‌های مخلص و فداکار انتظامی شرق استان که با درگیری اشرار مسلح شربت شهادت را نوشیدند خدمت آقا و مولایمان بقیه الله العظم عج نائب برحقش، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی و خدمت شما مردم عزیز خصوصاً برادران نیروی انتظامی تسلیت عرض مینمایم و برای مجروحین این حادثه از درگاه باری تعالی شفای عاجل را خواستارم.

آقا ملایی افزود: از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دعوت میکنیم که به شهرستان محروم و دارالوحدت فهرج سفر کنند.

او گفت: یک بخش مهم از مسائل اقتصادی برمی گردد به مساله تولید داخلی. اگر به توفیق الهی و با اراده  عزم راسخ ملت و با تلاش مسئولان ما بتوانیم مساله تولید داخلی را آنچنان که شایسته آن است رونق ببخشیم و پیش ببریم بدون تردید بخش عمده‌ای از تلاش‌های دشمن ناکام خواهد شد.

آقا ملایی افزود: امروز مهمترین اهمیت مطالبه عدالت و غفلت زدایی از این عرصه کلیدی، امری غیر قابل انکار محسوب می‌شود، امروز در جامعه‌ی ما، برترین گام در راه استقرار عدل، رفع محرومیت از طبقات محروم و تهی دست و کم درآمد است.

او گفت: ظاهراً مدیرکل آژانس از اینکه دولت سیزدهم بر خلاف گذشته تنها به اندازه وزن او و نهاد متبوعش به او اجازه ایفای نقش داده مکدر است و از اینکه قادر به اجرای تام و تمام منویات سیاسی غربی‌ها برای تشدید فشار بر ایران در فرایند مذاکرات نیست سرخورده شده است، ادعای عدم تعامل دولت سیزدهم با آژانس سخنی دروغ است و تفاهم دوجانبه ایران و آژانس در سفر شهریور ماه گروسی به تهران که مفاد آن در بیانیه مشترک او و محمد اسلامی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی آمده شاهدی بر این ادعا است.

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: تعامل ایران با آژانس تنها در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان صورت خواهد گرفت و انتظار گروسی از اعمال نظر در فضایی فراتر از آنچه هست، انتظاری بی جاست و قطعاً درخواست‌های مکرر او برای ملاقات با مقامات ایرانی به غیر از رئیس سازمان انرژی اتمی آن هم در شرایطی که کمترین حُسن نیتی از خود نشان نداده، انتظار غیر معقولی است.

امام جمعه شهرستان فهرج گفت: منابع یمنی جمعه خبر دادند که نیرو‌های ائتلاف سعودی - اماراتی در اقدامی ناگهانی از ده‌ها موضع خود در جنوب و شرق استان الحدیده خارج شده اند، شهر الصالح و مجتمع اخوان ثابت در شرق الحدیده و منطقه المنظر در اطراف فرودگاه الحدیده جز این مناطق است، آنچه اکنون در یمن جریان دارد یک اتفاق قابل تامل و بررسی بسیار است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه عدالت اجتماعی آقا ملایی دولت سیزدهم حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا

فوتبال اسپانیا به دلیل مداخله دولت در آستانه «محرومیت بزرگ» قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

طبق قانون فیفا هیچ دولتی حق ندارد که در امور فوتبال دخالت کند در غیر این صورت فوتبال آن کشور تعلیق و از حضور در تمامی مسابقات بین المللی محروم می شود.

پیش از این کشورهایی مثل کنیا و زیمباوه به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال محروم شدند.

فیفا با مداخله دولت ها در امور فوتبال به صورت جدی برخورد می کند و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

نشریه آس گزارش می‌دهد که «فیفا و یوفا با ارسال نامه ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش اسپانیا» خواهان توضیح ایجاد کمیسیونی در فدراسیون این کشور شدند که این کمیسون را «مصادق دخالت دولت در فوتبال می‌دانند».

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، وزارت ورزش اسپانیا «یک هفته زمان دارد» تا درباره ایجاد این کمیسیون روشنگری کند در غیر این صورت «خطر محرومیت تیم ملی اسپانیا از یورو و محرومیت رئال و بارسلونا» از لیگ قهرمانان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان