Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد پوریا حشمتی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به رویکرد مسئله محوری بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی امروز طلایه‌دار اجرای بیانیه گام دوم و مصداق شکل‌گیری حلقه‌های میانی در حرکت عمومی به سمت چشم‌انداز ترسیم‌شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری به مسایل استان اشاره کرد و توضیح داد: آب سرمایه اصلی مردم ولایت‌مدار چهارمحال‌وبختیاری است، این روزها خبرهای تلخی مانند خشک شدن چشمه کوهرنگ مردم استان ما را نگران‌تر از پیش کرده‌است این استان پایتخت آب کشور است و سرچشمه سه‌رود مهم کشور اما سهم استفاده از این آب برای مردم استان عادلانه نیست و مردم ما تبعیض را نمی‌پذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سیاست‌های غلط وزارت نیرو و به اوج رسیدن بی‌اعتمادی مردم به سیاست‌گذاری‌های آبی در هشت سال گذشته، تصریح کرد: امروز نزدیک به ۵۰ درصد مردم استان چهارمحال‌وبختیاری تشنه هستند و آب شرب‌شان با مشکل تامین می‌شود سیاست‌گذاری‌های اشتباه در حوزه آب تبعیض‌آمیز بوده‌ است.

حشمتی ادامه داد: بسیج دانشجویی و جنبش‌های دانشجوی استان انتقال غیرقانونی آب را همانند تونل‌های بهشت‌آباد را محکوم و از مسئولان خواستار تسریع خط لوله قانونی و ملی بن بروجن هستند که نیمی از آب شرب اهالی استان چهارمحال‌وبختیاری را تامین می‌کند.

انتقاد از تاخیر در انتخاب استاندار

وی به تاخیر در انتخاب استاندار هم اشاره کرد و ادامه داد: قریب به ۱۰۰ روز از دولت سیزدهم می‌گذرد و استان چهارمحال‌وبختیاری در خصوص استاندار تعیین تکلیف نشده‌است؛ این استان‌ دچار مشکلات فراوانی است از جمله مشکلات آب که خدمتتان عرض کردم شاخص فلاکت و شاخص بیکاری در این استان که دارای منابع و ظرفیت‌های گوناگون است، شایسته نیست.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دانشجویی آب شرب آب چهارمحال وبختیاری بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری