Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر اوتمار هیتسفلد، یولیان ناگلزمان ادامه دهنده راه هانسی فلیک است

اوتمار هیتسفلد، سرمربی اسبق بایرن مونیخ که دوران پرافتخاری را برای این تیم رقم زده، مطمئن است یولیان ناگلزمان جوان می تواند باواریایی ها را به موفقیت برساند.

طرفداری | به گزارش اشپورت آینس، اوتمار هیتسفلد سرمربی اسبق بایرن مونیخ در خصوص کارهای یولیان ناگلزمان در این باشگاه و حضور قدرتمندانه مانوئل نویر در ترکیب این تیم صحبت کرد:

ناگلزمان راه فوق العاده فلیک را ادامه می دهد

یولیان ناگلزمان تاثیرگذاری خوبی روی تیم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به عنوان یک سرمربی جوان، کلاس کاری و کیفیت بالایی دارد. او همچنین تجربه خیلی زیادی کسب کرده و اعتماد به نفسش زیاد است. ناگلزمان همان راه هانسی فلیک را ادامه می دهد زیرا زیر نظر فلیک اوضاع فوق العاده پیش می رفت. بایرن مونیخ الان همان فوتبال بسیار سریع فلیک را بازی می کند. انتظارات از بایرن مونیخ بالاست اما باور دارم ناگلزمان می تواند جام های زیادی با بایرن مونیخ ببرد و یک عصر عالی را برای این باشگاه رقم بزند. 

نوبل می داند نویر حالا حالاها هست 

 مانوئل نویر برای مدت زمانی طولانی بازی خواهد کرد و نمی توان به این زودی ها پایانی را برای او متصور شویم. نویر فرمی عالی دارد و تجربه اش بسیار زیاد است. دروازه بانی او عالی و رفلکس هایش خوب است. الکس نوبل؟ دروازه بان ذخیره نویر می داند که فرصت زیادی برای بازی کردن نخواهد یافت. این مشکل را با اولیور کان داشتم. وقتی یک بار می خواستم کان را روی نیمکت بگذارم و برند درهر را بازی دهم، اولیور کان رختکن را ترک کرد و در را کوبید. 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن هفته مقدماتی جام جهانی شد بلیط فروشی آزمایشی در مسابقه استقلال و نساجی بالوتلی در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا روزهای نامساعد دوناروما در پاری سن ژرمن؛ رایولا برنده اصلی انتقال دروازه بان ایتالیایی به پاریس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید

به گزارش "ورزش سه"، لحظات جالبی قبل از شروع بازی بین تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ رقم خورد. هواداران بایرن پیش از اولین بازی نیمه نهایی، به فرانتس بکن باوئر را که در ژانویه درگذشت، ادای احترام کردند.

در بخش جنوبی ورزشگاه یک بنر بزرگ با تصویر اسطوره بایرن نقش بسته و پایین آن یک نوشته وجود داشت. روی این بنر نوشته شده بود: "قیصر" به‌عنوان بازیکن بایرن با بازوبند کاپیتانی و با توپ زیر پایش."

در زیر بنر دیگری با این نوشته به چشم می‌خورد: "در سراسر جهان به‌عنوان یک رهبر ارکستر در زمین شناخته شده است!"  

او 50 سال پیش، با بایرن مونیخ قهرمان جام قهرمانی اروپا شد. در مجموع، فروش پیراهن‌های مربوط به مرگ بکن باوئر 500 هزار یورو درآمد داشت. این مبلغ اکنون به حساب بنیاد بکن باوئر اهدا شده است.

همسر بکن باوئر و پسرش جوئل قبل از بازی چک این مبلغ را از سران بایرن یعنی مایکل دیدریک و یان کریستین دریسن دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید