Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، بسیج را لشکر مخلص خدا عنوان و اظهار کرد: در سال‌های گذشته بارها شاهد بودیم بسیج در همه بحران‌ها و حوادث در کنار مردم بوده است.

وی در ادامه به صدور حکم اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان چشم نظام است و در بسیاری از لایه‌های جامعه نقش آفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله فلاحتی با اشاره به افت و خیزهای این شورا در سال‌های گذشته، گفت: وجود مشکلات فرهنگی در سطح جامعه به دلیل عدم کارایی و عملکرد مناسب این شورا در برخی از برهه‌های زمانی بوده است.

وی سیاستگذاری، تدوین ضوابط و قوانین و همچنین نظارت را سه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان و اضافه کرد: نداشتن سیاست مناسب در زمینه زنان، تبلیغات، دانشگاه‌ها، رسانه‌ها و مقابله با تهاجم فرهنگی سبب شده دشمن تا خانه‌های مردم پیشروی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین در ادامه از نبود متولیان منسجم درباره مساجد انتقاد کرد و افزود: مسجد پایگاه انقلاب اسلامی و باید یک متولی منسجم و مستقل داشته باشد تا اجازه به مهری به این مرکز مهم و مقدس را ندهد.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه و قانونی در راستای جذب مدیران، اساتید دانشگاه‌ها از سوی شورای انقلاب فرهنگی تهیه و تدوین شود، گفت: عده‌ای با نفوذ بدون داشتن سابقه و یا رزومه مناسب و قوی به عنوان مدیر و استاد جذب می‌شوند.

عمل به مُر قانونی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مانع ریزش مدیران می‌شود

آیت الله فلاحتی به نبود یک آرایش درست و نظارت قوی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و بیان کرد: عمل به مُر قانون از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی از ریزش مدیران جلوگیری خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات فراوان موجود در جامعه به ویژه گرانی‌ها، گفت: گرانی روح و روان مردم را آزار می‌دهد و در هر بخشی شاهد تورم و گرانی هستیم مسئولان و مدیران باید به صورت اثرگذار و میدانی وارد عمل شود.

امام جمعه رشت به نگرانی‌های مردم اشاره و بیان کرد: افسارگسیختگی در ارتقا و ارتفاع قیمت کالای اساسی پیش آمده و دولت باید با سرعت بیشتری در این بخش تلاش کند ضمن اینکه موانع و مشکلات را به غیر از آنها که به مصلحت نیست، به مردم بگوید.

آیت الله فلاحتی بر تغییر سریع مدیران گذشته توسط مسئولان کشوری و استانی تاکید کرد و افزود: نیروهای انقلابی که به نظام و مردم اعتقاد دارند باید در تصدی‌ها گمارده شوند.

وی با بیان اینکه موضوع آب به ویژه آب شرب در برخی مناطق گیلان به مرحله بحرانی رسیده است، تصریح کرد: استاندار و متولیان مربوطه باید برای رفع بحران آب با سرعت عمل کنند.

کد خبر 5355490

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت زلزله ویروس کرونا بوشهر هفته بسیج زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها کتاب و کتابخوانی شهیده فاطمه اسدی مدیریت بحران استانداری هرمزگان گرگان شورای عالی انقلاب فرهنگی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور