Web Analytics Made Easy - Statcounter




به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی بازسازی مناطق زلزله زده با همکاری ۷۰ گروه جهادی در پنج محور خبر داد.


رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، با بیان اینکه پس از وقوع زلزله در بخش فین بندرعباس، جلسات هماهنگی بین ۷۰ گروه جهادی مستقر در منطقه با محوریت ستاد مدیریت بحران استان تشکیل می شود، اظهار کرد : هشت گروه جهادی زیر مجموعه رضوان، ۱۷ گروه در سیاهو،  ۲۵ گروه در فین و ۲۰ گروه جهادی در اطراف فین، نیازهای مردم را برای امداد رسانی پایش و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فردا عملیات اجرایی بازسازی مناطق زلزله زده در فاز نخست با آواربرداری و تمیزکاری منازل آسیب دیده با همکاری گروه های جهادی آغاز  می شود.


 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان،  گفت: به این منظور ، پنج محور با مدیریت مدیران پروژه بنیادمسکن در ستاد بازسازی مشخص شده و پنج نفر از نمایندگان ستاد مدیریت بحران استان، برنامه ها و اهداف اولویت دار ستاد بازسازی مناطق زلزله زده را برای آوار برداری، پیگیری و بر آن نظارت می کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مناطق زلزله زد اوار برداری هرمزگان گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر حقی پور در جلسه فصلی مسئولان و مدیران ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان‌های لرستان در سخنانی، اظهار داشت: مردم استان لرستان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود سهم بزرگی در بازسازی حرم‌های مطهر دارند.

وی گفت: در سال گذشته مردم لرستان بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه و بازسای حرم‌های مطهر کمک کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات لرستان، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز مردم لرستان سه میلیارد و ۱۳ میلیون برای بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات نذورات اهدا کردند.

کد خبر 6093639

دیگر خبرها

  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده