Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم اتریش با توجه به افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا در این کشور در سخنانی از اعمال قرنطینه سراسری ۲۰ روزه در این کشور خبر داده و اعلام کرد که از ماه فوریه واکسیناسیون در اتریش اجباری می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، "الکساندر شالنبرگ"، صدر اعظم اتریش امروز (جمعه) از اعمال مجدد قرنطینه سراسری در این کشور به دلیل وخامت اوضاع کرونایی و همچنین اعمال طرح واکسیناسیون اجباری از ماه فوریه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سخنانی تصریح کرد: اتریش از یک موج چهارم گسترده کرونا که با اقدامات فعلی تا به حال نتوانسته شکسته شود رنج می برد.

صدر اعظم اتریش همچنین تصریح کرد: با وجود همه اقدامات برای قانع کردن شهروندان برای واکسیناسیون و کمپین ها همچنان افراد کمی واکسینه شده اند. از این روز از اول فوریه سال 2022 طرح واکسیناسیون اجباری در کشور اجرایی می شود.

آلمانی‌ها خواهان اجرای طرح واکسیناسیون اجباری هستند/ انتقال بیماران کرونایی به ایتالیارکورد مرگ و میر ناشی از کرونا در روسیه / جولان کووید در مسکو

وی افزود: ما نمی خواهیم شاهد موج پنجم، ششم و یا هفتم کرونا در کشور باشیم. این ویروس از بین نخواهد رفت و باقی می ماند.

صدر اعظم اتریش در ادامه سخنانش تصریح کرد: قرنطینه گام سخت و دشواری است. این بسیار دردناک است. وی انتقاد حزب آزادی اتریش به واکسیناسیون را در واقع حمله به سیستم سلامت کشور دانست.

صدر اعظم اتریش اعلام کرد که نتایج این قرنطینه بعد از 10 روز مورد ارزیابی قرار می گیرد و حداکثر تا 20 روز ادامه خواهد داشت. به گفته وی حداکثر تا 13 دسامبر قرنطینه برای افراد واکسینه شده و بهبود یافته از کرونا تمام می شود و بعد از آن قواعد محدود کننده موسوم به 2-G دوباره اجرایی می شود.

شرایط کرونایی در اتریش بسیار حاد شده و شاخص ابتلای هفتگی به ازای هر 100 هزار نفر در این کشور به حدود هزار نفر رسیده و بیش از یک هفته است که روزانه بیش از 10 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا می شوند. کلینیک ها در این کشور به مرزهای ظرفیت پذیرش مجاز خود رسیده اند. بخصوص شرایط در سالزبورگ و اتریش علیا وخیم است و نرخ مبتلایان هفتگی در این مناطق به ازای هر 100 هزار نفر به 1500 رسیده است.

اتریش یکی از پایین‌ترین نرخ‌های واکسیناسیون را در بین کشورهای اروپای غربی دارد به‌طوری که تنها 65 درصد از جمعیت این کشور به‌طور کامل علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا واکسیناسیون اجباری صدر اعظم اتریش هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد