Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم  آنلاین خراسان رضوی ،حجت الاسلام والمسلمین همایون عباسی، مسئول فرهنگي لشگر فاطمیون در مشهد در این گردهمایی که به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در رواق کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت معصومه(س) اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم حضرت معصومه(س)، شباهت ایشان به حضرت زینب(س) بود که به‌عنوان یک بانوی مسلمان سکوت نکردند و به میدان آمدند تا مبلغ سیره عالم آل محمد(ص) حضرت امام رضا(ع) باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طول تاریخ الگوهای بسیاری برای سرمشق‌گیری وجود دارد و این ما هستیم که الگوی زندگی خود را انتخاب می‌کنیم. انبیا الهی و خاندان پاک عصمت و طهارت راه رستگاری را به ما نشان دادند و از این‌رو بهترین الگو برای ما هستند.
وی با بیان صفات علمی و معنوی حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: حضرت معصومه(س) راه حجت خدا را ادامه دادند و از همین رو می‌توانند بهترین الگو برای خواهران و دختران شهدا در زمینه صبر و استقامت باشند.
 در این مراسم جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) به قرائت قرآن، اجرای سرود مناسبتی و قرائت دل نوشته پرداختند و در پایان نیز با اهدای بسته‌های متبرک رضوی از دختران با اسامی فاطمه و معصومه تجلیل شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم حرم مطهر رضوی معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است