Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:07:31 GMT

اطلاعات دوربین گلکسی S۲۲ سامسونگ لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۸۱۶۰

اطلاعات دوربین گلکسی S۲۲ سامسونگ لو رفت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از phonearena، در آستانه سال ۲۰۲۲هستیم و قرار است در این سال خانواده گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۲، سری پرچمدار بعدی سامسونگ رونمایی شود. با وجود اینکه هنوز زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی‌ها باقی مانده است، اما به تازگی شایعات و اخبار جدیدی از این دستگاه‌ها منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که سری گلکسی S۲۲ سامسونگ در نهایت تغییرات قابل توجهی را در خط تولید گوشی‌های سامسونگ به ارمغان خواهد آورد. به عنوان مثال انتظار می‌رود در گلکسی اس ۲۲ اولترا، گلکسی اس ۲۲ پلاس و مدل معمولی اس ۲۲ از حسگر‌های جدید و بهبود یافته استفاده شود.

گفته می‌شود که از نظر بصری، پیکربندی دوربین سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نیز تغییراتی را تجربه خواهد کرد البته بیشتر در مدل اولترا تا بقیه مدل ها.

دوربین Galaxy S۲۲ Ultra

سازنده معتبر IceUniverse ادعا می‌کند که سامسونگ، حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی HM۳ موجود در Galaxy S۲۱ Ultra را برای اس ۲۲ نیز به کار خواهد برد. البته فاش شده است که این دوربین، در واقع یک نسخه بهبود یافته ISOCELL HM۳ خواهد بود. اطلاعات اخیر حاکی از آن است که بهبود‌های ذکر شده احتمالاً عملکرد بهتری در حالت این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را بجا خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید

گلکسی S22 در اوایل سال ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌ رسد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلکسی سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است. بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899176

دیگر خبرها

  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟