Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین همدان، منصور ستوده در خصوص اجرای پروژه های این شرکت در راستای سند راهبردی سه ساله استان و در طول 6 ماهه نخست سال جاری به وضعیت دو شهرستان همدان و فامنین اشاره کرد.
وی با بیان اینکه در این راستا پروژه آبرسانی به شهر همدان در پیش گرفته شده، مطرح کرد: عملیات پیش بینی شده در سال جاری شامل تکمیل و بهره برداری از طرح اضطراری انتقال آب به شهر همدان به میزان 250 لیتر در ثانیه و تکمیل و بهره برداری از مخازن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستوده با بیان اینکه در این طرح از 150 هزار مترمکعب مخازن بالغ بر 100 هزار مترمکعب آن به انجام رسیده است، تصریح کرد: صددرصد تعهد مربوط به اجرای این طرح در سال جاری به انجام رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان ادامه داد: در راستای مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان همدان نیز در طول 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 60 حلقه چاه مسدود و در این راستا نیز تعهد اهداف و برنامه های این شرکت 130 درصد تحقق یافته است.
ستوده مطرح کرد: در این راستا کنتورهای هوشمند نیز نصب و چاه های فاقد پروانه نیز تعیین تکلیف شده اند که درصد تحقق تعهد در این راستا در طول 6 ماهه ابتدایی سال 1400 به ترتیب برابر 86 درصد و 100 درصد است.
وی در ادامه صحبت های خود به پیش روی طرح ها و پروژه های شرکت آب منطقه ای همدان در شهرستان فامنین پرداخت و گفت: مطالعه انتقال پساب تصفیه خانه همدان به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد یکی از پروژه های تعریف شده بود که این پروژه در سال 1399 به اتمام رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان در پایان به مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان فامنین نیز پرداخت و اضافه کرد: در سال جاری، تعداد 5 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود، تعداد 26 کنتور هوشمند نصب و تعداد 25 حلقه چاه فاقد پروانه نیز تعیین تکلیف شده اند که در این راستا نیز 100 درصد تعهد 6 ماهه مان محقق شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان آب چاه غیرمجاز سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اعلام سخنگوی صنعت برق برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.
 محمد مرادی افزود: ماینر‌هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.
شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز از ابتدای سالجاری در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در اقدامی عملیاتی توسط کارکنان این شرکت و با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی ۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در بلوار قرنی شهر یاسوج کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: این مرکز که در واحد مسکونی و برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است طی بازدید‌های دوره‌ای اکیپ‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شرکت توزیع برق استان شناسایی و ضمن تحویل به مراجع قضایی، بر اساس قوانین جدید با جریمه سنگین مواجه می‌شود.
مرادی ادامه داد: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.
وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی معرفی این مراکز علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده می‌شود گفت: عموم هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر، ثبت در برنامه کاربردی «برق من»، تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۸۸۱۱۰ و یا سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق «۱۲۱» ثبت کنند.
از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بیش از ۸۰ مکان در تعرفه‌های مختلف خانگی، کشاورزی و صنعتی سطح استان شناسایی و بالغ بر ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و تحویل مراجع قضایی شده است.

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی