Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، معمولا جمعه‌ها با توجه به ورودی‌هایی که طی روزهای پایانی هفته در مسیرهای شمال هستیم، پرترافیک سپری می‌شود که در این زمینه یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ترافیکی پرحجم در مسیرهای خروجی شمال، اظهار کرد: با توجه به ورودی‌های روز گذشته امروز شاهد ترافیک در مسیر خروجی محورهای کندوان، هراز و سوادکوه مازندران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم، گفت: احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای کوهستانی استان متصور است که ضرورت دارد توجه شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه توصیه پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است، اظهار کرد:  توصیه پلیس به رانندگان پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره‌آمیز است.

این مسؤول به پیش‌بینی افزایش ترافیک در ساعات پایانی امروز در محورهای شمال، گفت: بحث اعمال قانون در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی توسط دوربین‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

*پیش‌بینی آسمانی صاف تا پایان روز دوشنبه

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، تا روز دوشنبه جو نسبتا پایداری حاکم است و شاهد آسمانی صاف و نیمه‌ابری گاهی با افزایش موقتی ابر هستیم که فرصتی برای کشاورزان است تا نسبت به کشت‌های پاییزه و برداشت محصولات باغی اقدام کنند.

وی افزود: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اواخر دوشنبه تا صبح‌ سه‌شنبه با عبور موج کم و بیش ناپایدار انتظار داریم شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در نیمه غربی استان باشیم که مقدار بارش‌ها چندان قابل ملاحظه نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: طی این مدت در ارتفاعات شاهد بارش‌های پراکنده برف و باران همراه با وزش باد هستیم که از روز سه‌شنبه مجددا جو پایداری در استان حاکم خواهد شد.

اسدی درپایان گفت: دریای مازندران طی امروز به‌تدریج کاهش موج و فردا به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه مازندران وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است.  مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه نیز دوراز انتظار نیست. وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است. محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۳۱ درصد است. مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۲ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • هوای گرم و آفتابی تا نیمه هفته در مازندران
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی