Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:03:45 GMT

۴ قهوه خانه غیرمجاز آبادان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۸۴۸۵

۴ قهوه خانه غیرمجاز آبادان پلمب شد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ‌حسین زلقی ، فرمانده انتظامی آبادان گفت: طرح تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی در این شهرستان، با نظارت ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی  و طرح برخورد با قهوه خانه‌های غیر مجاز در راستای ارتقای امنیت اجتماعی انجام شد و  در این راه چهار  قهوه خانه غیرمجاز آبادان به دلیل رعایت نکردن ضوابط و قوانین صنفی پلمب شد

او افزود:در  این بازید  که با هماهنگی قضائی و مجوز لازم  انجام شده بود ماموران پلیس از ۲۵ قهوه خانه بازدید کردند و به ۹ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: این واحد‌های صنفی پلمب شده عمدتا در مناطق مسکونی احداث شده بود و همین امر زمینه نارضایتی شهروندان را فراهم و دارای شاکی خصوصی بود.

سرهنگ زلقی در پایان با اشاره به اینکه این طرح در آبادان همچنان ادامه دارد، بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت غیرمجاز قهوه خانه یا کافی شاپ‌ها در سطح شهر مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آبادان پلمب واحد صنفی متخلف قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه پخت نان ساجی و املت زغالی به روش دیدنی یک زوج جوان غارنشین افغان (فیلم) طرز تهیه املت گوجه فرنگی و سیب زمینی به روش ترکیه‌ای (فیلم) پخت متفاوت املت تخم مرغ در توکیو (فیلم)

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا