Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، معاون رئیس سازمان ومدیر جهادکشاورزی شهرستان نیشابور در جلسه هماهنگی ستاد یادواره شهدای جهادگر ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) به تمامی محبان اهل بیت عصمت وطهارت وضمن گرامیداشت هفته بسیج ویاد وخاطره  شهدا وسنگرسازان بی سنگر گفت: یادواره شهدای جهادگر این مدیریت که 33 نفر می باشد از تاریخ 2 آذرلغایت 5 آذر سال 1400 همزمان با برپایی نمایشگاه گل وگیاه در محل فرهنگسرای سیمرغ شهرستان نیشابور برگزار می شود وبازدید در این چهار روز برای عموم آزاد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی فرهند راد افزود: برنامه ها باید بگونه ای باشد که شور ونشاط وعلم وپژوهش نیز در آن دیده شود و از برنامه هایی مانند نمایشگاه مکانیزاسیون باغبانی وارائه نهال وگفتمان بسیج سازندگی در این نمایشگاه ویادواره نام برد.
مدیر کانون بسیج مهندسین وعضو شورای اسلامی شهرنیشابور با بیان این مطلب که ارائه برنامه ها در سه حوزه نمایشگاه گل وگیاه ،میز خدمت در روستاها ویادواره شهدای جهادگر انجام خواهد گرفت افزود:کارگاه آموزش شهروندی در زمینه نگهداری وهرس گل های آپارتمانی نیز در این ایام برگزار می شود وبه شرکت کنندگان مدرک فنی وحرفه ای نیز اعطا خواهد شد.
احمد همت آبادی ادامه داد :بحث اطلاعات ،آگاهی وبصیرت افزایی وهمچنین اقتصاد وتکنولوژی علم از ویژگی های شاخص بسیج  می باشد.
نماینده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور نیز با اشاره به پیام رهبری در گام دوم انقلاب واهمیت جوانان گفت: پرچم انقلاب باید بدست جوانان سپرده شود.
مهدی نیرآبادی اظهار کرد: وظیفه ما امروز با زمان جنگ فرق می کند ومهمترین وظیفه ما خدمت رسانی به مردم خوب کشورمان است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: یادواره شهداء جهادگران نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز