Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ خوش ترکیب روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: حضور در بستر فضای مجازی و مردمی بودن برنامه ها با رویکرد تاکید بر شاخصهای گام دوم انقلاب و  رعایت پروتکل های بهداشتی از اولویت های ستاد بزرگداشت هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج فقط متعلق به یک ارگان و نهاد نیست، اضافه کرد: تفکر بسیجی متعلق به قاطبه ملت ایران است

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب و توفیقات بسیج در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و نظامی در طول هفته پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد ادامه داد: برگزاری یادواره و مراسمات بزرگداشت شهدا در مناطق مختلف شهرستان که عطر و یاد شهدا را در جامعه زنده کند، از جمله برنامه های ستاد بزرگداشت هفته بسیج در بستان آباد است.

سرهنگ خوش ترکیب افزود: توانمندی های بسیجیان در حوزه کارآفرینی، اشتغال و رونق تولید در نمایشگاهی با همین مضمون در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: نهضت جمع آوری و توزیع جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و آبرومند شهرستان با مشارکت بسیجیان خیر و نیکوکار در طی هفته بسیج اجرا خواهد شد.

خوش ترکیب افزود: تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و کارآفرینان برتر بسیجی نیز در همایش بزرگ اقتدار بسیج انجام خواهد شد.

سرهنگ خوش ترکیب گفت: در طول هفته دیدار با خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و همچنین عیادت از بسیجیان بیمار و تحت درمان در جهت تکریم آنها ، انجام می شود.

برچسب‌ها بستان آباد آذربایجان شرقی هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی هفته بسیج بستان آباد آذربایجان شرقی هفته بسیج بستان آباد خوش ترکیب هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: باید به مسائل تربیتی و پرورشی به طور جدی پرداخته شود.

علی اسماعیلی امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) در مراسم یادواره شهدای فرهنگی استان زنجان با اشاره به ۴۹ شهید فرهنگی و ۵۵۰ شهید دانش‌آموز این استان، اظهار کرد: این شهیدان ستارگان آسمان ایثار و شهادت استان زنجان هستند.

وی با اشاره به هفته معلم، تصریح کرد: هفته معلمی متاثر از خون شهید مرتصی مطهری است، علامه فقیدی که تفکر، اندیشه و کتاب‌های وی در امتداد نسل ما حرکت می‌کند و هر چه ما در مکتب او مطالعه کنیم درمی‌یابیم که این مکتب اقیانوس مواجی است که باید از این اقیانوس بهره‌ها بگیریم.

او با تاکید بر اینکه معلم و به ویژه معلمانی که شهید باشند تمام شدنی نیستند و در همه قرون و اعصار حاکمیت دارند، اضافه کرد: هر کجا که باشیم نباید فراموش کنیم که همه اقداماتی که داریم و  دستاوردها به برکت خون شهدا حاصل شده است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه شهدای ما هر آنچه که داشتند را با اخلاص تقدیم اسلام و انقلاب کردند، یادآور شد: قرآن‌کریم نیز به شهید جایگاه ویژه‌ای داده است تا جایی که خداوند در قرآن تاکید دارد که شهدا زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با یادآوری اینکه جامعه امروز امانت شهدا در دست ماست و شهدا ناظر اعمال و کردار ما در همه امور هستند، ادامه داد: شهدا در هر لحظه می‌توانند دست ما را بگیرند، به شرطی که از مسیر درست وارد شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان