Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: من شخصاً در جمع این عزیزان در شرق اصفهان حضور داشته‌ام و می‌دانم که وضعیت سختی داشته‌اند و به دنبال آن هستیم که به هر وسیله‌ای که هست و می‌شود، مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش مشرق، محمد مخبر دقایقی پیش در ارتباط با شبکه خبر با اشاره به تجمع امروز مردم و کشاوزان اصفهان در حمایت از جریان دائمی زاینده‌رود اظهار داشت: باید در درجه نخست یک تشکر از بصیرت انقلابی مردم اصفهان صورت دهم که در طول تاریخ انقلاب نیز این بصیرت وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات خشکسالی در کشور ادامه داد: ما در اکثر استان‌های کشور درگیر مشکل خشکسالی هستیم به طوری که رئیس‌جمهور در یک ماه گذشته ۲ بار شورای عالی آب را برگزار کردند و آیت‌الله رئیسی همواره موضوع آب و وضعیت این استان را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید

دستور مخبر به ۲ وزیر برای حل مشکلات زاینده‌رود

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: ما در دولت به دنبال این هستیم که مسئله را مدیریت کنیم که این دوره سخت را پشت سر بگذاریم و واقعاً دنبال حل مشکل هستیم.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب کشاورزان شرق اصفهان تصریح کرد: من شخصاً در جمع این عزیزان در شرق اصفهان حضور داشته‌ام و می‌دانم که وضعیت سختی داشته‌اند و به دنبال آن هستیم که به هر وسیله‌ای که هست و می‌شود، مشکل را برطرف کنیم.

مخبر تصریح کرد: ۴ استان درگیر مشکل هستند و به دنبال هستیم که هر طور شده مشکل ۴ استان به‌ویژه اصفهان برطرف شود و امیدوارم هر چه سریع‌تر در این زمینه به راهکار عملی برسیم.

وی اضافه کرد: وزرا در حال کار بر این موضوع هستند و طرح‌هایی را ارائه کرده‌اند و پیشنهاداتی دارند که در حال بررسی آن هستیم و به‌زودی درباره آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم. فردا جلسه‌هایی در این زمینه برگزار می‌شود و نتایج آن اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مشکل آب اصفهان زاینده رود دولت اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید

دریافت 6 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- امین ناصری: زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید باران و جاری شدن آب همچنان دچار آبگرفتگی است.

کد خبر 6095851

دیگر خبرها

  • وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان