Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@14:13:06 GMT

توقف ذوب آهن در روز برتری شهرداری و سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۸۷۹۸

توقف ذوب آهن در روز برتری شهرداری و سپاهان

دیدار مهم هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با تساوی تیم‌های ذوب‌ آهن اصفهان و ملوان بندر‌انزلی به پایان رسید.

به گزارش برنا، در دیدار مهم هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان دو تیم ملوان بندرانزلی و ذوب‌ آهن اصفهان در انزلی به مصاف هم رفتند که با تساوی بدون گل و توقف ملوانی‌ها به پایان رسید.

همچنین امروز شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان نیز با برتری پرگل برابر حریفانش پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

پالایش گاز ایلام 2 - کیان نیشابور یک
همیاری آذربایجان غربی صفر - زارع باتری سنندج 4
ملی پوشان شهر کرد صفر - شهرداری سیرجان 7
سپاهان اصفهان 8 - سارگل بوشهر صفر
ملوان بندرانزلی صفر - ذوب آهن اصفهان صفر
خاتون بم 5 - هیات البرز صفر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اصفهان تساوی بدون گل لیگ برتر گاز آذربایجان غربی باتری شهرداری ذوب آهن فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید

به گزارش "ورزش‌سه"، این دو تیم در حالی باید به مصاف هم بروند که از زمان حضور مورایس در فوتبال ایران 4 مرتبه مقابل ملوان شاگردانش را به میدان فرستاده که تنها در دیدار آخر، آن هم به سختی شاهد پیروزی طلایی‌پوشان اصفهانی به‌عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در فصل گذشته و جاری بوده‌ایم.

رویارویی اول مورایس با سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران بود که با تساوی بدون گل تمام شد. در بازی برگشت لیگ بیست و دوم که مورایس هیچ وقت خاطرات آن مسابقه از ذهنش پاک نخواهد شد، سپاهان در دقیقه 87 گلی را دریافت کرد که سرنوشت مسابقات را تعیین کرد. تساوی سپاهان در نقش جهان همان لغزشی بود که پرسپولیس دنبالش بود و در پایان فصل همین تساوی را دلیل نایب قهرمانی سپاهان عنوان کردند که با امتیاز قابل توجه 65 رقم خورد.

سومین رویارویی سپاهان و ملوان در فصل جاری هم برای مورایس کابوس‌وار بود و تیمش با نتیجه 3 بر2 در ورزشگاه نقش جهان اولین شکست فصل را تجربه کرد. در نهایت بازی برگشت این دو تیم چند روز پیش انجام شد و سپاهان باز هم در آستانه شکست قرار گرفته بود، اما تعویض‌های مورایس در نیمه دوم ورق را برگرداند و دبل شهریار در مقابل تیم سابقش باعث ثبت اولین پیروزی مورایس بر ملوان در دوران حضور 2 ساله‌اش در ایران شد.

حالا پنجمین رویارویی دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود؛ جایی که ملوان توانسته عملکرد بسیار خوبی مقابل سپاهان و هوادارانش ارائه کند. این مسابقه یکی از مهیج‌ترین مسابقات مرحله بعدی جام حذفی خواهد بود. گفتنی است به دلیل اینکه سپاهان در آخرین بازی جام حذفی میهمان بوده و ملوان در خانه موفق به شکست سایپا شده، پنجمین رویارویی ملوان و سپاهان در نقش جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد