Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسابقات سنگنوردی کشور با شرکت ۸۰ سنگنورد از استان‌های همدان، زنجان، کرمانشاه، ایلام و تهران برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی نونهالان A دختر هلیا اصفهانی از همدان قهرمان شد، کتایون مجاهدنیا از کرمانشاه مقام دوم را کسب کرد و بنیتا جوزی از زنجان بر سکوی سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نونهالان B دختر نیز حنانه علی کرمی از همدان بر سکوی نخست ایستاد، نورا مرادی خالد از همدان دوم شد و ریحانه علی کرمی دیگر سنگنورد این استان مقام سوم را کسب کرد.

همچنین در رده سنی نونهالان A پسر ایلیا صراطی از زنجان اول شد، کیان امیری راد از تهران عنوان دوم را به دست آورد و علی یادگاری از زنجان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی نونهالان B پسر نیز ولکان اجاقلو از زنجان قهرمان شد، برزین رادمان کیا از زنجان مقام دوم را به دست آورد و برنا بورقی از همدان سوم شد.

آتنا حسین زاده از تهران، نیایش حاجیان از همدان و ساغر سهیلی از کرمانشاه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رده سنی نوجوانان C دختر را کسب کردند ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان D دختر سارینا قیاسوند از همدان قهرمان شد، مهدیس ترکاشوند و ملودی صیادیفر هر ۲ از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان C پسر نیز مقام اول به امیرمهدی چراغی روشن از همدان رسید، امیر عباس ایده لویی از زنجان دوم شد و امیرعلی علیخانی وفا از همدان عنوان سوم را به دست آورد و در رده سنی نوجوانان D پسر امیرمحمد غیبی از زنجان قهرمان شد، طاهر بیژنگی از همدان مقام دوم را به دست آورد و مانی عبادی دیگر ورزشکار زنجانی عنوان سوم را کسب کرد.

رده‌های سنی تعیین شده براساس سال تولد سنگنوردان تقسیم‌بندی شد.

نفرات برتر این مسابقات علاوه بر کسب حکم قهرمانی، جواز حضور در مسابقات سنگنوردی جام فجر کشور را کسب کردند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات سنگنوردی مسابقات کشوری رده سنی نونهالان رده سنی نوجوانان دست آورد قهرمان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال مسابقات بوکس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های استان‌های لرستان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلو به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلو سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد و در وزن ۵۰ کیلوگرم هم امیر عباس محمدنیایی از همدان طلایی شد.


در ۵۲ کیلو محمد طا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی اول شد و در ۵۴ کیلو سید علی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری به طلای این مسابقات دست یافت.


در ۵۷ کیلو یاور سبز علی از همدان اول شد و در ۶۰ کیلو محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید.


در ۶۳ کیلو هم سپهر رحیمی ازچهارمحال و بختیاری طلایی شد و در ۶۶ کیلو هم امیر محمد رستم پور هم از گلستان به مقام نخست رسید.


طلایی پوش وزن ۷۰ کیلو محمد صالح مصباحی از لرستان بود و مقام نخست وزن ۷۵ کیلو به ماهان ساجدی از مازندران رسید.


در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم هم نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است