Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@00:31:45 GMT

ترفندی ساده برای اینکه تخم مرغ در آب جوش نترکد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۸۹۴۶

ترفندی ساده برای اینکه تخم مرغ در آب جوش نترکد

آفتاب‌‌نیوز :

بسیاری از مردم فکر می‌کنند جوشاندن تخم مرغ یکی از ساده‌ترین کارها در آشپزخانه است، اما همیشه احتمال شکستن پوسته تخم مرغ در طول فرآیند جوش وجود دارد.

ما به دنبال راه حل مناسبی بودیم، زیرا زمانی که تخم مرغ می‌شکند، هم خارج کردن آن از پوسته دشوار است و هم این موضوع زمانی که در حال آماده کردن تخم مرغ رنگی برای سفره هفت سین خود هستید بالطبع اهمیت بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی دیگر از دردسرهای جوشاندن تخم مرغ، تغییر رنگ و بد رنگ شدن احتمالی آن است. باید بدانید یک راه آسان برای خلاص شدن از شر این مشکلات وجود دارد. باور کنید یا نه، اما شما فقط به یک چیز نیاز دارید.

تنها چیزی که نیاز دارید کمی آب لیمو است. اسیدیته آب لیمو باعث می‌شود که پوسته تخم مرغ دربرابر شکستن محافظت شود؛ همچنین باعث می‌شود که تخم مرغ رنگ سفید زیبای خود را حفظ کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان سیر پنیری به سبک رستوران‌های مشهور (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم) طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود